fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעצבת השיער הותקפה קשות והתיק נסגר מחוסר ראיות

יוליה סמירנוב. צילום: דורון גולן
יוליה סמירנוב. צילום: דורון גולן

מזה כחודשיים שיוליה סמירנוב (37), אחת ממעצבות השיער המוכרות ביותר בקריות, מסתגרת בביתה. היא הותקפה והוכתה עד אובדן הכרה על ידי צעיר מקרית אתא, בעקבות חוב של כ-4,000 שקלים.

במשך שנים הייתה סמירנוב שותפה במספרה מוכרת בקריות עד שהחליטה להיות עצמאית ופתחה את המספרה שלה בקרית מוצקין, בה העסיקה צעירה במשך חמישה חודשים עד שהחליטה לפטר אותה. בין השתיים נותר חוב אותו התחייבה סמירנוב לשלם.

יוליה סמירנוב. צילום: דורון גולן
יוליה סמירנוב. צילום: דורון גולן

ימים ספורים לפני התקיפה הקשה, הגיע למספרה בן זוגה של הצעירה שדרש את הכסף. "הסברתי לו שהיא תקבל את הכסף שמגיע לה", משחזרת סמירנוב, "סגרתי את הדלת והסתכלתי על החברה שלו ולא האמנתי שהיא הביאה את חבר שלה לאיים עלי, היא הייתה כמו הבת שלי, נתתי לה כסף ואוכל, טיפלתי בה ועזרתי לה".

חמישה ימים לאחר שאיים עליה, הגיעו שוב הצעיר וחברתו למספרה של סמירנוב. "נתתי לו לדבר עם העורך דין והוא לקח את הטלפון וצעק על העורך דין שאני חייבת לו כסף. הוא לקח את הטלפון שלי וזרק אותו על הקיר ושבר אותו. הוא אמר לי שהוא הולך לשבור לי את הגוף, חלק חלק שלא אוכל לעבוד. הבנתי שמשהו קורה, היתה לי קערה עם צבע וזרקתי לפנים שלו רק כדי שאוכל לברוח. הוא נתן לי אגרופים לפנים, הפיל אותי, תפס לי את הגוף ועם רגל אחת הוא בעט בי בכל הגוף. אחר כך הוא התיישב עלי ודפק לי את הראש בבטון וחנק אותי עד שהפסקתי לנשום. ברגע שהפסקתי לנשום ראיתי מול העיניים את המשפחה שלי, לא הרגשתי את הגוף, זה היה בלי הפסקה, מכות, מכות, מכות, הוא לא הפסיק. התחלתי לאבד את ההכרה. באותו זמן הרגשתי שיש דבר אחד שאני יכולה לעשות, תפסתי לו את היד ונשכתי אותו ואז הוא קם ובגלל שעשיתי לו את זה הוא עוד יותר התעצבן ובעט בי עוד יותר. הצלחתי איכשהוא לקום ולברוח ולקחת כסא ורציתי להעיף אותו עליו. אבל הוא לקח את הכסא וכשניסיתי לברוח הוא זרק לי את הכסא על הגב ואז נפלתי והוא המשיך להכות".

סימני חניקה על צווארה של יוליה סמירנוב. צילום: עצמי
סימני חניקה על צווארה של יוליה סמירנוב. צילום: עצמי

למזלה של סמירנוב, באותם רגעי אימה עברה במקום מאבטחת של בית המשפט שהבינה מה מתרחש. "היא הצילה אותי" אומרת סמירנוב. המאבטחת ניגשה אל הצעיר ואמרה לו את שמה של משפחה מוכרת מקרית ים. הצעיר הפסיק באותו רגע להכות את סמירנוב שניצלה את ההזדמנות והצליחה להימלט מאחיזתו של הצעיר. "ברגע שהם שמעו את השם הם ברחו כמו עכברים. היא סגרה את הדלת ועמדה לשמור עלי". בכל אותו זמן שבו הותקפה ניסתה לקוחה שהייתה במספרה למשוך אותה מתחת לגופו של הצעיר ולהזעיק את המשטרה שהגיעה רק לאחר שלוש שיחות טלפון ויותר מחצי שעה. סמירנוב פונתה לבית חולים רמב"ם בחיפה שם טופלה ואובחנו חבלות בכל גופה, פנים, צוואר, גוף וגפיים.

מאז אותו יום סגרה סמירנוב את המספרה ואין בה את הכוחות הנפשיים לשוב לעבודתה. היא עוברת טיפולים רפואיים ונפשיים בעקבות הטראומה ממנה היא סובלת. קולה של סמירנוב משתנק במהלך השיחה כשהיא מנסה לתאר את שעובר עליה: "אני לא מצליחה לדבר עם אף אחד, החלפתי טלפון, המקצוע שלי מתחבר אצלי עכשיו לתקיפה. זה כאילו אני שונאת את הדבר שהכי אהבתי בחיים. כל פעם שאני רוצה לעשות משהו זה מזכיר לי את הדבר הזה. אני עבדתי 15 שנה בלי הפסקה כדי להגיע למשהו בחיים האלה ועכשיו אני לא יכולה לעשות כלום. לא יכולה להתקרב לעסק. כל התשוקה והאהבה שלי למקצוע הפכה להיות אלימות, אלימות, אלימות".

הודעת המשטרה על סגירת התיק. צילום מסך
הודעת המשטרה על סגירת התיק. צילום מסך

להפתעתה של סמירנוב, משטרת זבולון הודיעה שהוחלט לסגור את תיק החקירה מסיבה של "חוסר ראיות", על אף העדויות והתמונות הקשות מבית החולים.

מהמשטרה נמסר: "מדובר בתלונות הדדיות בין סמירנוב לצעיר וכי מחלקת התביעות של המשטרה לא מצאה ראיות להעמדתו לדין של הצעיר". עוד נמסר, כי סמירנוב יכולה לערער על החלטה זו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות