fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעלות תרשיחא: קטטה המונית הסתיימה באישום על הריגה

חוקרי משטרת ישראל פענחו את סיבת המוות של המנוח דימטרי ריבקין בן 31, במטרה להביא את האשם במעשה לדין והיום פרקליטות מחוז חיפה הגישה כתב אישום ובקשה למעצר כנגד הנאשם תושב מעלות בן 52.

ב-4 לספטמבר בשעות הערב המאוחרות התקבלה הודעה במשטרת ישראל על קטטה במעלות תרשיחא בין מספר גברים. אחד מהם התמוטט ואיבד את הכרתו. בחקירה ראשונית סיפרו המעורבים כי ריבקין נפל מאופניו והתמוטט.

חוקרי משטרת ישראל אספו ממצאים בזירה ופתחו בחקירה אינטנסיבית ממנה עלה חשד כי המנוח נחבל במסגרת הקטטה ובשל כך התמוטט ונפצע באורח קשה. המנוח פונה לבית החולים נהריה וחוקרי משטרת ישראל המשיכו בחקירה במסגרתה נעצרו שני חשודים ביניהם תושב מעלות בן 52 שהיו עם המנוח במועד האירוע. מספר ימים נקבע מותו של המנוח בבית החולים והחקירה הועברה ליחידה המרכזית של מחוז צפון במהלך החקירה עלה כי: חברו של המנוח – היה חייב לו כסף והמנוח אף חשד בו כי פרץ לביתו.

יום לפני שהתמוטט המנוח, בשעות הערב המאוחרות ישב  במרכז המסחרי ברחוב הרב קוק במעלות יחד עם חבריו ושם שתו משקאות אלכוהלים. המנוח סיפר לחבורה כי חברו חייב לו כסף זה זמן רב. החבורה כעסה על החברשמתחמק מתשלום החוב והגיעו יחד עם המנוח לביתו פרצו את הדלת שלא הייתה נעולה, הם צעקו עליו ובשלב מסוים אף תקפו אותו בתוך הדירה ובחדר המדרגות עד אשר עוברי אורח תמימים שהזדמנו למקום הפרידו ביניהם.

בהמשך הלילה החייב סיפר לנאשם על כך שהותקף על ידי המנוח וחבריו, הנאשם, שגם הוא שהה קודם לכן במרכז המסחרי  ושתה משקאות אלכוהליים, כעס מאד על מעשיו של המנוח ואמר  כי בכוונתו להחזיר למנוח. החייב ואשתו ביקשו מהנאשם שלא לעשות דבר כי בכוונתם להגיש תלונה במשטרה כנגד המנוח.

סמוך לשעה 01:00 לפנות בוקר פגש הנאשם במנוח כשהמנוח רכוב על אופניים חשמליים ולצידו אחד מחבריו. הנאשם ניגש אל המנוח וביניהם התפתח ויכוח במהלכו המנוח הקניט את הנאשם כאשר אמר לו כי הוא הנאשם מגונן על חברו.

הנאשם בשלב מסוים הכה באמצעות אגרופו על ראשו של המנוח וזה נפל והתמוטט. חברו של המנוח בתגובה למעשה הכה את הנאשם וזה הכה אותו בחזרה באמצעות אגרוף לפנים וכתוצאה מכך החבר נפל על הארץ. בהמשך חברו של המנוח פנה לנאשם ואמר לו מה עשית הרגת את המנוח וזה השיב לו: "אז מה אם הרגתי אותו".
לאחר מספר שניות הנאשם ביצע פעולות החייאה במנוח וביקש מחברו של המנוח להזמין אמבולנס וגם ביקש ממנו לומר לכוחות ההצלה שיגיעו כי המנוח נפל מאופניו וזו הגרסה הראשונה שנמסרה לשוטרים ולצוות הרפואי.

המנוח פונה לבית בחולים בנהריה כשהוא מורדם ומונשם וסובל מדימום במוח ובהמשך נקבע מותו .

בסיום חקירה מקצועית ויסודית הצליחו חוקרי משטרת ישראל לפענח את מותו של המנוח שנגרם כתוצאה מתקיפה ולא מנפילה ובסיום איסוף חומר הראיות וגיבוש התשתית הראיתית כנגד הנאשם פרקליטות מחוז חיפה הגישה כתב אישום כנגד הנאשם בגין עבירות של הריגה, תקיפה הגורמת חבלה, והדחה בחקירה בנוסף לבקשה למעצרו של הנאשם עד תום ההליכים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות