fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעלות תרשיחא: חברת המועצה הגישה תלונה נגד סגן ראש העירייה

טובה מעוז צילום עצמי
טובה מעוז צילום עצמי

חברת מועצת העיר מעלות תרשיחא טובה מעוז הגישה בשבוע שעבר תלונה בתחנת מעונה נגד סגן ראש העירייה בתואר ליאור לסרי. "אם אני ירדתי לתחנת המשטרה בלילה סימן שהגיעו מים עד נפש",  כך אמרה מעוז לאתר בלינקר.  מעוז מתלוננת זה תקופה ארוכה כי לסרי מציק לה בקריאות פוגעניות. לפני כחצי שנה נחשף בצפון~1 כי מעוז התלוננה בפני ראש העירייה שלמה בוחבוט על יחסו של לסרי כלפיה. אז, לטענתה התפרץ לעברה ברחוב לאחר ישיבת מועצה.

ביום שלישי בערב נערך טקס הענקת אזרחות כבוד לשר התחבורה ישראל כץ במועצה האזורית מעלה יוסף. הטקס נערך בבניין המועצה ביישוב גרנות והוזמנו מכובדים רבים ביניהם, לסרי ומעוז, שניהם חברי מרכז ליכוד בכירים שהוזמנו על ידי השר כץ.

טובה מעוז  צילום עצמי
טובה מעוז צילום עצמי

 

הדברים לא סגורים. לסרי (צילום: תאיר פז)
שותק. לסרי (צילום: תאיר פז)

מעוז משחזרת: "התיישבתי והמתנתי לטקס, אז הגיע לסרי  ואמר לי 'קומי, קומי קומי', פה יושבים ראשי רשויות, כמובן שלא התייחסתי אליו.  כשהסתיים  הטקס קמתי לצאת והוא צרח עליי: 'גנבת מנדטים', גנבת את המנדטים של ישראל ביתנו'. לא עניתי. אז אמר:  'קחי שפכטל תנקי את הפנים', גם נמנעתי מלהתייחס.  היו המון אנשים ששמעו אותו וגם לא הבינו, זה היה מאד מבולבל.

עבדתי במועצת מעלה יוסף במשך 17 שנה, הקמתי את ההרחבות ביישובים, שר התחבורה הזמין אותי לכנס ויצאתי משם עם טעם מר. הייתה לי דעה מספיק נחושה שאני לא יכולה  להסתובב עם המועקה הזאת, כי אין לזה סוף. והוא תמיד עושה זאת בנוכחות של אנשים, אני באמת לא מבינה מה יש לו נגדי".

מעוז מספרת כי עדכנה במיידי את השר כץ ואת בוחבוט. השניים אמרו לה כי הם ישוחחו עם לסרי, אך זה לא הספיק לה. "לפני חמישה חודשים כתבתי מכתב לשלמה בובחוט שאני לא מסוגלת להכיל יותר את היחס של לסרי: העלבת נציג ציבור, התנהגות לא הולמת והכפשה לפני אנשים. גם אחרי שכתבתי מכתב לבוחבוט וביקשתי את התערבותו לא השתנה דבר. לסרי מנסה בכל דרך להשפיל בישיבות מועצה, בועדות תכנון, אפילו במפגש בכנסת אצל שר בכיר. כך לא מתנהג איש ציבור ובטח לא סגן ראש עיר. זו התנהגות תת רמה והוא צריך לשמש דוגמא. נכנסתי למועצת העיר על מנת לקדם עשייה עבור ניצולי שואה וקשישים וזה כל מה שמעניין אותי".

עד כה לא התקבלה תגובה מליאור לסרי.

מעיריית מעלות תרשיחא נמסר: "מדובר בחילוקי דעות פוליטיים הקשורים לסיעת הליכוד. בכל אופן אני קורא לסגן ראש העיר ולכל חברי המועצה לכבד זה את זה חרף מחלוקות קשות אשר יהיו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות