fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעופפות עירוני אתא מתחילות להתחבר

מחר (שישי) בשעה 13:30 תארח קבוצת הנשים של עירוני קרית אתא את ק.ק. תל אביב בהיכל הספורט. כל מי שמעורב בקבוצה מייחל להגעה של אוהדים למשחק. האוהדים מוזמנים לבוא לעודד.

עירוני קרית אתא כדורעף יצאה בשישי שעבר למשחק חוץ נגד מ.כ. רעננה וניצחה 3:1 (22:25, 26:24, 25:11, 25:13). אתא יצאה למשחק ללא המתאזרחת נטשה קרוק, שחלתה וצפתה במשחק מהיציע. שתי המערכות הראשונות היו קשות מבחינתה של אתא, שהפסידה בראשונה וניצחה בשנייה בקושי רב. ההמשך היה הרבה יותר טוב. היא ניצחה בקלות בשתי המערכות הבאות, תוך תצוגת משחק טובה.

אחת הזרות הגדולות שנחתו בארץ. נסטיה סלינה (צילום: איסר רביץ)
אחת הזרות הגדולות שנחתו בארץ. נסטיה סלינה (צילום: איסר רביץ)

המאמן ישראל אשר מסביר את היכולת החלשה בפתיחה: "הגענו מאוחר לרעננה ולכן החימום היה קצר מהרגיל. אפשר לומר שהבנות התחממו במערכה הראשונה, שבה נוצחנו. במערכה השנייה חזרנו למשחק, הם אומנם סגרו פער והשוו לקראת הסיום, אבל ניצחנו את המערכה ומכאן ועד הסיום הקבוצה שיחקה טוב מאוד. אני מרוצה מההתקדמות של הבנות באופן אישי ובעיקר מבחינה קבוצתית. שלוש הזרות משתפרות ממשחק למשחק, המוסרת נסטיה סלינה היא שחקנית ברמה גבוהה  מאוד, לדעתי אחת הזרות הטובות ביותר שהגיעו לארץ. גם קינגה קספרזק עושה עבודה מצוינת, וג'סיקה ווקר, שהגיעה מאוחר מתקדמת מאוד. הישראליות משתפרות, כולן ללא יוצא מהכלל, ואני בהחלט מרוצה מהקבוצה. הדבר הכי בולט העונה בקבוצה זה החיבור והגיבוש, הרבה יותר טוב מאשר בעונה הקודמת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות