fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסתמן: קיצוץ בשכרם של עובדי עיריית חדרה

בשלב הראשון יקוצצו 25% משכר השעות הנוספות, בשנת התקציב הבאה צפוי קיצוץ של 10 מיליון שקלים מתקציב העירייה המיועד לשכר העובדים. עיריית חדרה: הקיצוץ לא יחול על בעלי שכר נמוך
בניין עיריית חדרה (צילום: שלומי גבאי)
בניין עיריית חדרה (צילום: שלומי גבאי)

ממקור בעירייה נמסר כי מיד לאחר הבחירות, כינס מנכ"ל העירייה יעקב זיגדון את ועד עובדי העירייה והודיע על קיצוץ מידי של 25% מהשעות הנוספות בשכרם של כלל עובדי העירייה. בנוסף, הודיע זיגדון כי בשנת התקציב הבאה מתוכנן קיצוץ של 10 מיליון שקלים מתקציב העירייה המיועד לשכרם של העובדים, כ -1,600 במספרם.

אותו מקור מסר כי בבחירות תמך ועד העובדים בראש העיר צביקה גנדלמן וכי במהלך השנים האחרונות נראה כי נרקם שיתוף פעולה בין חברי הוועד להנהלת העיר. בנוסף, העריך כי רוב עובדי העירייה נתנו לגנדלמן את קולם והיו מרוצים מתפקודו ותפקודם של חברי הנהלת העיר.

ככל הנראה, טרם נמסרה הודעה מסודרת על הקיצוץ המידי המתוכנן לעובדי העירייה ועוד לא ברור אם תצא הודעה אישית לכל עובד או שהמשימה תוטל על מנהלי המחלקות.

מקור נוסף הביע תקווה שוועד העובדים יצליח לטרפד את הגזירה ויצליח למנוע את הקיצוץ, מאחר והשעות הנוספות הן נתון קבוע במשכורת עובדי העירייה כבר שנים רבות וכלכלת הבית שלהם מבוססת בין היתר על שעות אלו.

כמו כן, נודע כי בשלוש השנים האחרונות נכנסו לעירייה כ-400 עובדים חדשים ומצבת כוח האדם הנוכחית נמצאת בשיא. אותו מקור סיפר כי החלק מתקציב העירייה המיועד לשכר עובדים איננו מאוזן בשל הגידול המשמעותי במספרם הכולל של עובדי העירייה ובשל הוספת תקנים ומשרות חדשות, וכי אין זה הוגן לפתור חריגה תקציבית באופן שיפגע בעובדים, בייחוד בעובדים ששכרם הוא נמוך. הוא הוסיף ואמר כי אין כל היגיון בכך שטרם נקבע תקציב העירייה לשנת 2019 ובכל זאת הוחלט על כמה מינויים של בכירים בשכר גבוה וכדי לייצב את תקציב העירייה, פוגעים דווקא בעובדיה.

מדוברות העירייה נמסר: "בוצע קיצוץ של 25 אחוז במספר השעות הנוספות שרשאים עובדי עירייה לעבוד, למעט עובדים שמקבלים שכר נמוך".

יו"ר ועד העובדים, איציק יצחקי, בחר לא להגיב לידיעה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות