fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסתמן: מכבי מוצקין תשחק בליגת העל

אס"א תל אביב אומנם עדיין לא הגישה לאיגוד מכתב בקשה רשמי לרדת מרצונה לליגה הלאומית, אבל בינתיים היא משחררת את שחקניה. בשורה לשחקני הכדוריד - פריצת דרך בתחום העברות שחקנים

על פי קצב שחרור השחקנים הבכירים של אס"א תל אביב עושה רושם שמכבי קרית מוצקין תשחק בעונה הבאה בליגת העל. לפני למעלה מחודש פרסמנו כאן כי הנהלת אס"א ת"א קיבלה החלטה לוותר מרצונה על השתתפות קבוצת הבוגרים בליגת העל, בשל משבר כספי קשה. הנהלת אס"א הודיעה כי תשחרר את שחקניה הבכירים ותתייצב למשחקי הליגה הלאומית עם שחקני הנוער. היה גם רעיון נוסף, לאחד את אס"א עם הפועל תל אביב. בינתיים רעיון האיחוד ירק מהפרק, אבל הנהלת אס"א טרם שלחה מכתב בקשה לאיגוד הכדוריד לאשר לקבוצה לשחק עם קבוצת הנוער בליגה הלאומית ולוותר מרצונה על השתתפות בליגה העל.

ברגע שאס"א תגיש בקשה, יש להניח שהאיגוד יקבל אותה ובו במקום יוחלט שמכבי מוצקין, שירדה כזכור בתום העונה שעברה לליגה הלאומית, תמשיך לשחק בליגת העל. יש להניח שבשבועות הקרובים העניין ייסגר סופית. זה אומר שמוצקין בהחלט יכולה להיערך לליגת העל.

yad 01
מימין: טל לביא ויעקב סנדלר (צילום ארכיון: עמית שיסל)

בינתיים נודע כי איגוד הכדוריד נמצא על סף מהפכה בנושא השחקנים. האיגוד יצא השבוע בפרסום בעניין: "הוועדה למעמד השחקן באיגוד יוצאת לדרך באופן רשמי. איגוד הכדוריד מפרסם לראשונה את תקנון הוועדה למעמד השחקן בכדוריד ובכך האיגוד מיישר קו עם המגמה שהחלה לפני למעלה משני עשורים עם "חוק בוסמן" הידוע, מנגנון הוועדה מחולל שינוי חיובי במעמד השחקן ויתרום תרומה משמעותית לשחרור והעברת שחקנים ובוא בזמן מתן וודאות לקבוצות שאכן יקבלו תמורה בעד ההשקעה האין סופית הנדרשת בטיפוח, גידול ועיצוב דור שחקני העתיד של הענף. הוועדה למעמד השחקן הוכיחה את עצמה בענפי הספורט השונים, בעיקר בענף הכדורגל בארץ ובעולם. ליו"ר הוועדה מונה יעקב סנדלר שהינו בעל רקע וניסיון עשיר גם בתחום זה".

יו"ר איגוד הכדוריד טל לביא (שחקן מכבי מוצקין בשנות ה-90) ראוי למחמאות רבות על ההחלטה: "זו בשורה לענף כולו, לשחקנים ולקבוצות. הנהלת האיגוד בראשותי מתרגשים ומברכים, אנחנו מיישמים את המנדט שקיבלנו, מיישרים קו עם מגמות ברורות בעולם הספורט בארץ ובעולם, מצעידים בבטחה את הענף קדימה לעבר עידן חדש וטוב יותר ועמידה ביעד של הכפלת מספר השחקנים בחמש השנים הקרובות".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות