fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מספר שלוש ברשימת סודאי, מאיר וקנין: "אנשי צבא חייבים להשתפשף לפני שהם נכנסים לפוליטיקה"

מאיר וקנין (צילום פרטי)
מאיר וקנין (צילום פרטי)

מנהל מחלקת רישוי עסקים  והפיקוח לשעבר בעיריית נהריה סא"ל במיל' מאיר וקנין יוצב במקום השלישי ברשימת 'מחר חדש לנהריה' של המועמד לראשות העיר, עו"ד אורן סודאי.  וקנין משמש כיום מנהל אגף השפ"ע בעיריית מעלות -תרשיחא וצפוי לפרוש מתפקידו בחודשים הקרובים.

וקנין בן 60, מתגורר בנהריה משנת 1993, נשוי ואבא לשלושה ילדים.  בהשכלתו, בעל תואר שני במדעי המדינה ומנהל ציבורי. הוא  שירת במשך 26 שנה בצה"ל ופרש בדרגת סגן אלוף במיל'. בשירותו שימש במגוון תפקידים בכירים בצה"ל ביחידות לוגיסטיקה בגזרת לבנון ועוד.

בשנת 2002, פרש מצה"ל ומונה למנהל מחלקת רישוי עסקים בעיריית נהריה, תפקיד שביצע במשך שמונה שנים בהצטיינות.  בשנת 2011 מונה לתפקיד ראש אגף השפע בעיריית מעלות תרשיחא עד היום, ומנהל מעל 150 עובדים בארבע מחלקות.

לצפון -1 נודע כי הודיע לאחרונה לראש העירייה שלמה בוחבוט על פרישתו. בסביבתו אומרים כי החליט להשקיע את זמנו בבחירות כדי לקדם את העיר.

וקנין: "נהריה צריכה להתפתח בתחום החינוך. צריך לתעל סכומים גבוהים גדולים מאד לתקציב החינוך מהתקציב השנתי של הרשות המקומית.  מבחינת תעסוקה יש לנהריה עתודות קרקע לתעשייה ומסחר וצריך לתת תמריצים לחברות להשקיע בעיר, כי אזור התעשייה אינו לא מנוצל.  הדבר השלישי הוא פעילות ענפה של חיי תרבות, פנאי וחינוך בלתי פורמלי, רק כך ניתן לבנות עיר שהתושבים יהיו מרוצים.

מאיר וקנין (צילום פרטי)
מאיר וקנין (צילום פרטי)

"סודאי הוא המועמד היחידי מבין שאר המתמודדים שמתנהל בשקיפות מלאה, בעל יושרה, נתינה והיחיד שמסוגל להביא שינוי, ביצוע רפורמות, שינוי סדרי עדיפויות שנהריה כל כך זקוקה לה. הוא גם שימש  בעבר סגן ראש עיר ויו"ר ועדת בניין ערים.

"בשורה התחתונה בעיני סודאי בא לתת ולא לקחת, לא בתרומות ולא מקושר לספונסרים.  זה מאד חשוב כי אם אתה מקבל, אתה צריך גם לתת.  כאיש צבא לשעבר אני יכול לומר שהמערכת הצבאית שונה בתכלית מהמערכת העירונית.  שאתה בצבא אתה מנותק ורק מבפנים רואים איך המערכת מתנהלת ואיך להשקיע נכון את סדרי העדיפויות באופן נכון ומושכל ובעיקר לתת שירות טוב לתושבים. אנשי צבא חייבים להשתפשף לפני שהם מקבלים  החלטה להתמודד בבחירות, זה מגרש אחר לגמרי ואני אומר זאת  מניסיון, זה סוג של הלם תרבות, זו לא מערכת של פקודות, אין שחור ולבן. ב-16 שנותיי ברשויות המקומיות, צברתי ניסיון רב בהתנהלות מוניציפלית והגעתי למסקנה שעל מנת להשפיע, לשנות ולבצע רפורמות נדרשות בנהריה, הדרך הנכונה היא להצטרף למערכת הפוליטית".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות