fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסוף אוטובוסים לא יוקם בעיר ימים

מסוף אגד בתחנה המרכזית צילום רותי ברמן
מסוף אגד בתחנה המרכזית צילום רותי ברמן

לאחר שנודע להם על הכוונה להקים מסוף לאוטובוסים במגרש ציבורי ברחוב אהוד מנור, יצאו תושבי עיר ימים רמת פולג במחאה והודיעו כי לא יתנו למסוף הזה לקום. "אנחנו לא ניתן להקים תחנה מרכזית בשכונה ונילחם בהחלטה ההזויה הזו בכל הדרכים העומדות לרשותנו", אומרת טלי מולנר פעילה חברתית בשכונה, "לא נאפשר לעירייה לעשות כרצונה בשכונה שלנו שהופכת משכונת מגורים שקטה לשכונה עמוסה רועשת עם בתי מלון ומרכזי מסחר נוספים שיביאו לעומסי תחבורה נוראיים. באם נראה שראש העיר עומדת על החלטה נצא לדרך עם המאבק ועם עורכי הדין שכבר גייסתי שיעמדו לצדנו" מוסיפה מולנר. תושבי עיר ימים פולג חוששים מעומסי תנועה, מזיהום אויר ומפגיעה באיכות החיים שלהם.

רעיון מסוף האוטובוסים הוא חלק מתכנית ארגון מחדש של התחבורה שהגתה עיריית נתניה. לדברי  סגן ראש העירייה אלי דלל מסוף עיר ימים הוא אחד מארבעה מסופים אשר אמורים להגדיל את התחבורה הציבורית ולהכפיל אותה בשנים הבאות הוא אמור היה לקום על שטח של ארבעה דונם בקצה השכונה.

מסוף אגד בתחנה המרכזית צילום רותי ברמן
מסוף אגד בתחנה המרכזית צילום רותי ברמן

מסתבר שתושבי עיר ימים פולג לא צריכים להיערך למאבק. אחרי שהגיעה הידיעה על התנגדותם של התושבים וההיערכות שלהם למאבק,  הודיעה ראשת העירייה מרים פיירברג, לתושבי השכונה בשידור חי באתר של השכונה כי לא יוקם מסוף אוטובוסים במקום: "אנחנו רוצים שכמה שיותר תושבים ישתמשו בתחבורה ציבורית. מדובר בשטח שיועד לכך מלכתחילה. מאחר והתושבים מתנגדים ואנחנו מתחשבים בתושבים ולאחר שקיימנו דיון בו השתתפו חברי המועצה אלי דלל, יוסי דורון וצ'וצי זילברברג החלטתי להקפיא את בניית המסוף ולחפש מקום חילופי מחוץ לשכונה", סיכמה פיירברג.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות