fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנכ"ל מועצת שלומי פורש מתפקידו

לא יוצא בהצהרות. דוד תורג'מן (צילום: אדריאן הרבשטיין)
לא יוצא בהצהרות. דוד תורג'מן (צילום: אדריאן הרבשטיין)

 

 

מנכ"ל מועצת שלומי, סא"ל במיל' דוד תורג'מן פורש מתפקידו לאחר שנה ושלושה חודשים בתפקיד. תורג'מן, בן 46, תושב נהריה, הוביל מהפכה בשלומי והיה מנכ"ל הראשון שנבחר ליישוב.  תורג'מן קיבל מראש המועצה גבי נעמן את מלוא חופש הפעולה ליישם תוכניות עבודה במגוון רחב של נושאים והיווה הבטחה גדולה ואוזן קשבת לתושבים.

לפני מספר שבועות הודיע תורג'מן לנעמן כי החליט לעזוב, זאת עקב מיסוי השכר בין עבודתו כמנכ"ל, לבין העובדה שהוא גמלאי צה"ל. משרד הפנים אישר באוקטובר 2015 למועצה המקומית שלומי למנות לראשונה בתולדות היישוב מנכ"ל למועצה. עד כה במשך השנים פעל מזכיר מועצה בלבד. החלטת משרד הפנים יש בה כדי לנסות ולהבין את המדיניות של ממשלת ישראל. שלומי בדרך להפוך לעיר נוספת בגליל המערבי.

לא יוצא בהצהרות. דוד תורג'מן (צילום: אדריאן הרבשטיין)
 דוד תורג'מן (צילום: אדריאן הרבשטיין)

במשך 25 שנה שירת תורג'מן בצבא קבע בצה"ל. בתפקידו האחרון שימש כמפקד לשכת הגיוס במחוז חיפה. החלום שלו היה לפרוש ולצאת לטיול הגדול של אחרי הצבא. אבל אז הגיע הטלפון מנעמן שהציע לו לראשונה בתולדות היישוב לכהן כמנכ"ל המועצה.  יום אחד בלבד לאחר שחרורו מצה"ל, הוא אפילו ויתר על חופש שחרור מפנקת, והתייצב במועצה.

נעמן כתב לתורג'מן ":בתקופה קצרה הצלחת להוביל את המערכת למיצוי יכולותיהם של מנהלי מחלקות ועבדיהם. ידעת לחבר בין אנשים לטובת שירות לציבור באופן יוצא דופן ומשמועתי למערכת. למדתי ממך רבות אני מרגיש שהיישוב שלומי ואנוכי הפסדנו אדם מיוחד, אנושי ומקצועי, חסרונך יורגש בארגון שלנו.  אני מאחל לך שתמצא את המקום המתאים שלך ליכולותיך הרבות ושכר שיהלום את האנושיות והיכולת המקצועית שלך.

תורג'מן בתגובה: "בהנחיות משרד הפנים ומשרד האוצר מגדירים את השכר המנכלים שבישובים קטנים כמועצות מקומיות. השכר קבע לפי כמות התושבים ולא על היקף העבודה. בהיותי גמלאי של צה"ל, המס המושט על השכר בעבודה השנייה הוא גבוה מאד, כך שלא נשאר שכר הום לצד עבודה, השקעה ואחריות בתפקיד שהיא 24/7".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות