fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ממשלת ישראל מסרבת למגן את יישובי הצפון

הצבעה טרונית על חוק מיגון הצפון
צילום נדב מרקמן

היום (רביעי) הצביעה הקואליציה נגד הצעת חוק מיגון יישוב מאוים ביטחונית, של חבר הכנסת האלוף במילואים איל בן ראובן (המחנה הציוני) תושב הגליל, מהיישוב יודפת שבמשגב שאמר בתום הדיון: "ממשלת ישראל בחרה היום להפקיר את חיי התושבים בצפון".

בן ראובן: "בושה של ממשלה שמסרבת למגן את בתי תושביה ומתמחה בלפעול לאחר אסונות. האיראנים יושבים על גבולנו הצפוני, חזבאללה מתכונן למערכה הבאה – והממשלה מסרבת למגן את יישובי הצפון".

הצבעה טרונית על חוק מיגון הצפון
צילום נדב מרקמן

מאז שהחל לכהן כחבר הכנסת העשרים, בן ראובן זועק בכל הזדמנות אפשרית שיש למגן את בתי הצפון, לפני מערכה עתידית עם חזבאללה, שלטענתו הנה בלתי נמנעת. הצעת החוק קובעת שתושבי הצפון יהיו זכאים למענק מאוצר המדינה בסכום של עד 100,000 שקלים חדשים, בהתאם לאשכול שבו מצוין היישוב המאוים ביטחונית במדד החברתי-כלכלי.

ח"כ בן ראובן: "האיום הולך ומתגבר, צה"ל נערך בהתאם והממשלה מסרבת להיכנס לתהליך הגנת תושבינו! רבים מחברי הקואליציה הורידו היום את הראש כאשר הצביעו בניגוד לצו מצפונם על הצעת החוק שלי. ממשלת ישראל מתמחה בלהגיב אחרי אסונות. אמרתי לכל חברי הקואליציה מעל בימת הכנסת בצורה חד משמעית- אל תגידו "לא ידענו" אחרי המערכה הבאה!".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות