fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מלחמת מאסף

מה יואב כץ מפספס כל שנה באבחוניו? מה הוא לא מבין שהופך את קבוצתו ליותר ויותר שכונתית בתקופה שבה מקצוענות זה שם המשחק?
חגיגה מאופקת. יואב כץ וטל בנין
יואב כץ (צילום: אדריאן הרבשטיין)

כבר מספר שנים, שהפועל חיפה קונה לה מקום של קבע בתיאטרון "המוות" של הפלייאוף התחתון בליגת העל בכדורגל. הבעיה היא שכל שנה, בפתיחת העונה, הבעלים של הקבוצה, יואב כץ, מצהיר שהולכת להיות עונה נפלאה ושינוי גדול, אבל בסוף מקבלים קרבות תחתית שמוכרעים על הקצה ומתישים את השחקנים והאוהדים גם יחד.

מה יואב כץ מפספס כל שנה באבחוניו? מה הוא לא מבין שהופך את קבוצתו ליותר ויותר שכונתית בתקופה שבה מקצוענות זה שם המשחק? האם אפשר בוודאות לומר שגם אם הפועל חיפה תשרוד עוד עונה בליגת העל, יואב כץ כבעלים, נכשל בגדול?

יואב כץ (צילום: אדריאן הרבשטיין)
יואב כץ (צילום: אדריאן הרבשטיין)

כדי לנהל קבוצה בשלט רחוק, צריך כוח ניהולי-ריכוזי, צריך רכש מתאים, צריך דרך – מה שאין לכץ כבר הרבה שנים. הדרבי האחרון הוכיח, כי ייתכן שגם המזל כבר לא משחק לשורדת האדומה, ההחמצה של ארבייטמן והשער העצמי הטרגי של פישלר מוכיחים שכנראה גם אלילת המזל מפנה עורף לאדומים.

יש בכדורגל מזל של אלופה ומזל של יורדת. הפועל חיפה, עם מעט כישרון וחוסר מזל, תצטרך להשיג לפחות 10 נקודות בפליאוף, שזה 40 אחוז הצלחה לעומת 30 אחוז שהשיגה עד עכשיו. כץ מבין בעסקים והוא יודע כמה קשה לקבל עוד עשרה אחוז תשואה על סחורה פגומה. הלוואי ואתבדה, אבל מכל התחתית, מצבה של הפועל חיפה הקשה ביותר השנה וכך גם הסיכויים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות