fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מלחמה בדרום ובצפון, שערוריות של חברי כנסת

המתקשרת שלי זיו, הנעזרת בקלפי טארוט, חוזה בחירות מעניינות בקרית מוצקין ובקרית ביאליק. בחיפה יהיה מרוץ צמוד, ויעקב פרץ יכול לישון בשקט
שלי זיו. צילום: דורון גולן
שלי זיו. צילום: דורון גולן

שלי זיו, 40, מקרית אתא מתקשרת מאז הייתה נערה. היא נעזרת בקלפי טארוט ובתחזית לבחירות המוניציפליות היא צופה שינויים בקרית ביאליק או בקרית מוצקין. היא נולדה בקרית ביאליק, בת בכורה לשני אחים צעירים ממנה ומגיל צעיר הבינה שהיא שונה. היא נשואה לאייל נשואה לאייל ואמא לשניים ומתגוררת בקרית אתא, שם מקבלת את אנשים לייעוץ והכוונה.

"הייתי ילדה שונה, כי אני בתחום מגיל 15 והיה מאוד קשה להכיל אותי בעולם הילדים. מה שחוו ילדים רגילים בני 12, אני חוויתי אחרת, שמעתי וראיתי דברים ולאנשים היה קשה להבין אותי".

הפעם הראשונה שהבינה שמשהו שונה אצלה הייתה שנתיים קודם לכן, בגיל 13. "התחלתי לשמוע קולות והייתי עוצרת אנשים ואומרת להם מה הבעיה אצלם. הלכתי לרב וסיפרתי לו מה עובר עליי. חשבתי שהתחרפנתי, אבל הוא אמר לי: 'את מסומנת מלמעלה, אני מקווה שתעשי עם זה רק דברים טובים'. הוא סגר לי את הערוץ של התקשור, אבל אמר לי לקחת בחשבון שזה יגיע בדרך אחרת".

זיו בעצמה לא נבהלה מהיכולות שלה וגם בקרב בני משפחתה היא לא נחשבה לשונה. "סבתא שלי ידעה לקרוא בקפה ולפתור חלומות והיינו מאוד מחוברות, אז קיבלתי את הדברים בצורה אחרת. בגיל 15 הייתה הפעם הראשונה שהתחלתי לקרוא לאנשים בקלפי משחק, ומסבתא שלי קיבלתי את חבילת קלפי הטארוט הראשונה שלי שעד היום קיימת. אני לא פחדתי מהתקשור, זה הרגיש לי נורא טבעי, ובכלל הרצון לעזור לאנשים. אם יש לי את היכולת לעזור, מבחינתי זה היה אחד הדברים הכי טובים שאני יכולה לעשות".

שלי זיו. צילום: דורון גולן
שלי זיו. צילום: דורון גולן

מושכים לי את השמיכה

אם תשאלו עם מי היא מתקשרת, תופתעו לגלות שהיא אפילו פגשה את המדריך הרוחני שלה כשהייתה בת 17. "מאוד רציתי לדעת מי המדריך הרוחני שלי, כי כל הזמן שמעתי קול של גבר ולא ידעתי מי זה. כל הזמן ביקשתי שהוא יתגלה אליי כשאהיה מוכנה. בגיל 17 זה קרה. באמצע הלילה הרגשתי שמושכים לי את השמיכה. התעוררתי ולא ראיתי אף אחד, אז משכתי את השמיכה בחזרה. שוב הרגשתי שמושכים לי את השמיכה, פתחתי עיניים וראיתי על הקיר אור מאוד חזק ופרופיל של גבר עם טלית מעל הראש. שמעתי קול של גבר שאמר: 'אני המדריך הרוחני שלך, אני רבי מאיר בעל הנס ואני אתן לך את המסר'. לא נבהלתי, כי כבר הייתי בתוך זה, רק הודיתי לו".

זיו מתקשרת כשהקלפים הם אמצעי לסייע לה. "יש משפחות שעשיתי שם שלום בית ויש אנשים שהוצאתי מסמים. חיתנתי גברים ונשים. עצם העובדה שאת יודעת שאת עושה טוב לאנשים ומחזקת, זה הכי טוב שיכול להיות. מגיל 15 אנשים שהיו זקוקים לעזרה הגיעו אליי, כי השמועה עליי עברה מפה לאוזן והייתי עוזרת להם".

גם כשהתגייסה לצבא לא עזבה את התחום. היא שירתה בבסיס חיל האוויר בתל נוף והצליחה לשלב את החיים המיסטיים עם הצבא. "היה לי דיל עם המפקד שלי, שנתן לצאת בימי רביעי הביתה, כי הוא ידע שיש אנשים שזקוקים לעזרתי, הוא ידע שיש לי עוד תפקיד בחיים ואני פותחת בקלפים ומתקשרת ובעיקר עוזרת לאנשים".

בסוף שנות ה-90, כשהמודעות לתחום המיסטיקה החלה להתעורר, מצאה את עצמה זיו משתתפת בפסטיבלים בנושא. "אנשים היו מבקשים שאצטרף לפסטיבלים האלה, מלמעלה שלחו את האנשים אליי, חיברו אותם אליי, לא הייתי זו שמחפשת אותם".

זיו עבדה בתחום הביטוח, ואחרי הצהריים עסקה במיסטיקה במשרה מלאה. "התחלתי לקבל אנשים בתשלום ובצורה אחרת. המשפחה שלי מאוד תמכה בי מההתחלה. ההורים שלי פתחו את הבית לאנשים שהיו יושבים אצלם שעות בסלון ולא הייתה להם בעיה עם זה, הם מאוד עזרו לי. אחר כך כשהתחתנתי, בעלי הבין שזה חלק בלתי נפרד ממני ולהתחתן איתי זה אומר להתחתן עם כל הדבר הזה שנקרא עולם הרוח. אני מאמינה שלכל אדם צריך להיות את החלק האישי שלו מחוץ לזוגיות, את הספייס כדי שיוכל להפרות את עצמו בדרך אחרת בדרך שהוא אוהב".
אנחנו רק השליחים

לדבריה מתקשרים מקבלים את התמונה הכוללת, אבל כמו בכל מקצוע יש את הדרך הנכונה להגיד את הדברים ולסייע לאנשים לראות את התמונה כולה. "כשאני פותחת למישהו, מעבר להגיד לו את העתיד, חשוב לי להתוות לאנשים את הדרך, כי אם יש בעיה עכשווית שלא פתרתי, מבחינתי העתיד פחות מעניין, יותר מעניין אותי לפתור בעיה נוכחית, כדי שהאדם יוכל להתקדם בדרך בצורה יותר טובה. היו אנשים שהצלתי מסרטן, כי תפסנו את המחלה במצב ההתחלתי. לא אגיד לאדם: 'יש לך סרטן, אתה הולך למות'. זו לא הדרך, אבל אני יכולה להגיד לו ללכת לבדיקות ושיראה לי את הבדיקות אחר כך, כי בסך הכל זו התעסקות בנפשות של אנשים וזה דבר עדין ויש לי כמתקשרת אחריות מאוד גדולה. לכן אני צריכה להיות זהירה במה שאני אומרת. תמיד אני אומרת שמאה אחוז יש רק למעלה, אנחנו רק השליחים וצריך להגיד את הדברים בדרך אחרת. הלקוחות שלי איתי בקשר כל הזמן, לא נעלמים. יש כאלה שמעדיפים להגיע אליי מאשר לפסיכולוג, כי זה עושה להם יותר טוב. בשנים האחרונות הגשמתי את החלום שלי והתחלתי לייצר כוסות וכדים עם הטבעה של קלפי טארוט ומסר מאחורה. הקלפים שמוטבעים הם קלפי חיזוק – לראות את חצי הכוס המלאה, להטביע את הדברים החיוביים ולבקש מהיקום".
כלכלה משגשגת

זיו נרתמה בשמחה לתת את התחזית שלה לשנה החדשה למדינת ישראל ובפן המקומי: "שנת 2018 היא שנה של סיומות", היא אומרת, "בשנה זו יש המון עסקים שנסגרים או נמצאים בקשיים כלכליים. בסוף שנת 2018 ותחילת שנת 2019 נגמרת השנה הקשה של ישראל מבחינה כלכלית ואנרגטית ומתחילה שנה חדשה של כלכלה יותר משגשגת.

"המצב הביטחוני מקבל יותר כוח וישראל תתחיל להגיב בדרכים יותר קשות כדי שיבינו שמדינת ישראל לא מוותרת. תהיה מלחמה בדרום וגם בצפון.

"יהיו פרשיות כספיות חדשות אצל חברי הכנסת, אך בנימין נתניהו ימשיך להיות ראש הממשלה ורעייתו שרה תמשיך לעשות שערוריות.

"מדינת ישראל יוצאת לתקופה יותר טובה כלכלית ואנרגטית, אך יש להיזהר מחטיפת חיילים וממוות בתוך המשפחות. אנו כעם מתחילים להבין שחייב להיות שינוי במחירי המחייה ויוצרים מאבקים. אני מקווה מאוד שבאמת נדע כעם להיות רגישים וטובים אחד לשני ולא רק בזמנים קשים.

"מבחינת הבחירות בקריות, בקרית אתא ראש העירייה יעקב פרץ ייבחר ברוב קולות. בקרית ביאליק וקרית מוצקין יהיו שינויים מפתיעים. בקרית חיים וקרית ים לא יהיה שינוי בראשי הערים, אבל בקרית חיים (חיפה) יהיה מאבק צמוד והפרש מאוד קטן בין ראש העיר הנוכחי למתמודד חדש".

"מדינת ישראל יוצאת לתקופה יותר טובה כלכלית ואנרגטית, אך יש להיזהר מחטיפת חיילים וממוות בתוך המשפחות. אנו כעם מתחילים להבין שחייב להיות שינוי במחירי המחייה ויוצרים מאבקים"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות