fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכת יתושים בקרית אתא

יתוש אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה

תושבים ברחוב יוספטל ומרכז שביט בקרית אתא מתלוננים כי חייהם הפכו באחרונה לגיהינום בגלל מכת יתושים שממררים את חייהם ולא נותנים להם מנוח.

יתוש אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה

לדברי התושבים הבעיה החלה מהעת שבה בנו את מסלול המטרונית שחוצה את רחוב יוספטל והם פנו כבר כמה פעמים לעירייה בבקשה לטפל בבעיה. "הריסוסים לא עזרו בינתיים כי כל פעם יש הפוגה קטנה של כמה ימים ואז היתושים חוזרים בכמויות", כך מספרת אחת מתושבות הרחוב, "אני לא יכולה אפילו לפתוח את הדלת של הבית כי היתושים ממלאים את החדר מדרגות ומתיישבים על הדלתות וברגע שאני פותחת את הדלת הבית שלו מתמלא ביתושים".

התושבים מספרים כי הסובלים העיקריים מבעיית היתושים הם הילדים והמבוגרים שגרים באזור כפי שמספרת אחת מהן: "הילדים שלי מלאים בעקיצות של יתושים בכל הגוף. אני מורחת אותם בתכשירים נגד יתושים ושמה את כל המתקנים נגד יתושים אבל זה עוזר רק לזמן קצר והילדים סובלים כל הזמן ומתגרדים בגלל העקיצות. זה מפחיד לחשוב מה יקרה בקיץ כשהיתושים יתרבו עוד יותר".

מהעירייה נמסר כי הבעיה המוכרת וכברה טופלה בעבר אולם שינויי מזג האויר פוגעים ביעילות הטיפול. "עם זאת, העירייה מתכוונת להמשיך ולרסס את האזורים בהם נמצאים יתושים עד לפתרון הבעיה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות