fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכלא 6 לחייל מצטיין

סמל רועי ויימן מקרית ים, מדריך כלואים בכלא הצבאי, הוא אחד ממצטייני הנשיא. על תפקידו הוא אומר: "אתה גם מקבל הרבה וגם נותן הרבה״
"שמח שרואים את העשייה שלי". רועי ויימן (צילום: דובר צה"ל)

כמדי יום העצמאות נבחרו חיילים מצטיינים מכל זרועות הצבא. אחד מהם הוא סמל רועי ויימן מקרית ים, המשרת כמדריך כלואים בכלא 6, שנבחר להיות אחד ממצטייני המפקד של המשטרה הצבאית.

ויימן, 20, אמור היה להתגייס למערך הנהיגה, אך לבסוף, באוקטובר 2015, שובץ לטירונות פש״ץ (פלוגת שוטרים צבאיים). לאחר שסיים את הטירונות בהצלחה, עבר לקורס מד״כים (מדריכי כלואים).

"שמח שרואים את העשייה שלי". רועי ויימן (צילום: דובר צה"ל)
"שמח שרואים את העשייה שלי". רועי ויימן (צילום: דובר צה"ל)

ויימן מספר על חוויות רבות במהלך היותו מדריך כלואים. אחת מהן קשורה לחייל, שאיתו עבר תהליך ארוך בכלא. בסופו של תהליך, אותו חייל כתב לוויימן מכתב, שבו הוא מוקיר לו תודה על כל מה שעברו ביחד.

ויימן אוהב את התפקיד, את החיילים, את הסגל הפיקודי והתהליכים המשמעותיים. ״בתפקיד הזה אתה עובר תהליך, שבו אתה גם מקבל הרבה וגם נותן הרבה״, הוא אומר.

לאחר שמונה חודשים וחצי כמדריך כלואים בפלוגה, יצא לקורס ‏סמלים וכיום משרת כסמל בפלוגה. ״מי שנותנים לי השראה״, הוא אומר, ״הם המ״פ שלי בפן המקצועי והוריי, שתמיד תומכים בי ותמיד מלווים אותי, בפן האישי".

על היותו אחד ממצטייני המפקד של המשטרה הצבאית הוא אומר: ״אני שמח מאוד שרואים את העשייה שלי ומעריכים אותי״.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות