fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכות בתחנה: בן 17 מקרית ים הוכה באכזריות

בן 17 וחצי שהמתין בתחנת אוטובוס ליד הקריון, הותקף על ידי בן מיעוטים
נער אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה

נער מקרית ים הוכה על ידי בן מיעוטים ונחבל קשות בכל חלקי גופו. בליל שבת יצא הנער בן 17 וחצי לבלות עם חברים בבאולינג הסמוך לקריון בקרית ביאליק. כשהסתיים הבילוי, בסביבות השעה אחת וחצי בלילה, הלך עם חבר לתחנת האוטובוס שם הופעלו קווי לילה של הרשות המקומית. לפתע הפתיע אותו בן מיעוטים, בשנות ה-30 לחייו והחל לתקוף אותו באכזריות.

"בלי לשאול שאלות, הוא רץ מאחורה והפתיע את הבן שלי, תפס אותו מהצוואר, גרר אותו על הרצפה והתחיל לתקוף אותו בבוקסים ובעיטות בכל חלקי גופו, פשוט פוצץ אותו במכות", סיפרה השבוע אימו.

לדבריה, בנה ילד טוב שלא השתתף בתגרה מימיו, דבר שגרם לו לקפוא. "זה לא ילד שיודע לריב מכות, או להרביץ, אפילו ג'וק הוא לא הרג מעולם. הוא קפא במקום ובן המיעוטים המשיך להרביץ לו ותוך כדי קילל אותו בערבית", סיפרה אימו. "אמא שלי היא ממוצא לבנונית, לכן הבן שלי מבין ערבית והבין שהוא מקלל אותו 'יהודי מסריח'. אחרי שהוא קלט שמי שתוקף אותו ערבי, הוא קפא, כאילו התנתק מהמכות וחשב רק איך לו לחטוף את האבן, שהייתה לו ביד בראש. הבן שלי אמר לי שהוא רק ניסה להסתיר את הפנים שלו שלא יחטוף את האבן, אבל הוא חטף את המכות של החיים שלי בפנים. הוא אמר לי: 'אמא חשבתי שאני הולך למות, לא הרגשתי את המכות שהוא נתן לי'. הוא ניתק את עצמו כמו הנאנסות, לא הרגיש שחטף מכות. קשה לי מאוד".

בן המיעוטים שתקף את הנער הגיע למקום כשהוא מלווה בבן מיעוטים נוסף ונערה ערביה. "הבחור השני תפס את החבר שהיה עם הבן שלי, כדי שלא יעזור לו ומנע ממנו להציל את הבן שלי והשני פשוט ירד על בני במכות רצח".

לדברי האם, תוך כדי המכות הגיעה משטרה למקום, אולי מעובר אורח שראה את הסיטואציה והזעיק ניידת. "פתאום הגיעה המשטרה והשוטר ירד מהניידת עדיין בזמן שהערבי הרביץ לבן שלי מכות. לדעתי אם הניידת לא הייתה מגיעה, הוא היה יכול להרוג את הבן שלי במכות. בהתחלה השוטרים לא הבינו מי בסדר ומי לא, אזקו את כולם, שמו לבן שלי אזיקים מאחורי הגב, העלו אותו לניידת משטרה כמו פושע, הכניסו אותו לתחנת זבולון והכניסו אותו לחדר, מפוחד ורועד. מדובר בילד טוב ירושלים שמעולם לא הזיק לזבוב, השאירו אותו ככה, עד שהגיע שוטר ששאל למה הוא אזוק".

לדברי האם, לאחר ששוחרר בנה מהאזיקים הוא התלונן שכואבות לו הפנים, מהמכות הקשות שקיבל, אולם אף אחד לא שעה לתלונותיו. בינתיים, צלצלה חוקרת נוער מתחת זבולון וביקשה מהוריו להגיע לתחנת המשטרה כי בנם חשוד בתקיפה.

"ירד לי הלב", משחזרת האם, "השוטרים לא אמרו שהוא חבול וכשבעלי הגיע הוא קיבל את השוק של החיים שלו לראות את הילד ככה, זה היה נורא ואיום. בן המיעוטים אמר שהבן שלי שבר בקבוק ורצה לדקור אותו וזה לא נכון. מדובר בילד שבחיים לא הלך מכות".

מאחר והאירוע התרחש בסמוך לבית המשפט בקריות, לדברי הורי הקטין, מהמשטרה נמסר להם שהם מעוניינים להשיג את סרטי האבטחה ולצפות בהם. "הבן שלי לא מוכן להגיע לעימות מול התוקף, הוא מת מפחד, הילד בטראומה. היום התחננתי בפניו שילך להביא את אחותו מהגן והוא בכה לי שהוא ממש פוחד. ילד בן 17 וחצי, אמנם הר אדם, אבל מת מפחד, הוא סמרטוט. בחיים לא הרמנו עליו יד, אפילו לא פליק בטוסיק ולחטוף כאלה מכות".

רק בשעות הבוקר המוקדמות, לאחר שמסר את גרסתו בתחנת המשטרה, שוחרר הקטין מביתו ונלקח על ידי הוריו אל בית החולים רמב"ם. "הוא הקיא מהמכות שקיבל בראש, עשו לו בדיקת סי טי בראש, עשו עוד כמה בדיקות והכל תקין, אבל יש לו חבלות מאוד קשות בגוף. מעבר למכות, הוא שבור, לא יוצא מהבית, הוא מפחד. לא הלך לבית הספר, גם החבלות מאוד כואבות לו, המחנכת והיועצת באו לבקר אבל לא יצא מהבית".

לדברי האמא, אחת מהשוטרות בתחנת המשטרה אמרה לה שיש הרבה מאוד תקיפות של בני מיעוטים, שתוקפים בני נוער בקריות והיא מעוניינת שכל ציבור ההורים ידע. "אני רוצה שהסיפור של הבן שלי יגיע לכל מקום, הבן שלי קורבן והתנהגו אליו כאילו היה פושע. אני מקווה שיאריכו את מעצרו של התוקף, שילך לכלא, שיירקב שם, לא עצמתי עין כל הלילה, הילד בוכה לי מול העיניים כל הזמן ואני משתדלת לא להראות לו שאני בוכה, שאני נחנקת מהדמעות.

דוברת מרחב חוף במשטרה מסר בתגובה: "מדובר בתגרה בין צעירים, במהלכה שני הצדדים עוכבו לחקירה ובסיומה שוחרר הקטין והבגיר נעצר ומעצרו הוארך עד יום שני. בהארכת מעצר נוספת שהתקיימה ביום שני, החליט בית המשפט לשחרר את הבגיר, אך משטרת ישראל ערערה על ההחלטה ובית המשפט המחוזי קיבל את עמדת המשטרה והאריך את מעצרו עד יום רביעי. בסיום החקירה יועבר חומר החקירה לעיון התביעות לשם בחינתו לצורך הגשת כתב אישום" .

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות