fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכוניות בקרית ביאליק נופלות קורבן למעשי ונדליזם

נזק שנגרם לאחת המכוניות בשדרות בן גוריון (צילום: דב ריימר)
נזק שנגרם לאחת המכוניות בשדרות בן גוריון (צילום: דב ריימר)

זה כמה שבועות שתושבים ברחוב שדרות בן גוריון ורחוב אילון נופלים קורבן למעשי ונדליזם שנגרמים על ידי אלמונים למכוניות שחונות ברחוב והנזק עד כה נאמד בעשרות אלפי שקלים.

נזק שנגרם לאחת המכוניות בשדרות ויצמן (צילום: דב ריימר)
נזק שנגרם לאחת המכוניות בשדרות בן גוריון (צילום: דב ריימר)

לעיתון "הד הקריות" נודע על לפחות חמש מכוניות שניזוקו קשות במהלך השבועות האחרונים על ידי שריטות עמוקות שמחייבות תיקוני צבע נרחבים ויקרים. שלוש מהמכוניות ניזוקו בשדרות בן גוריון ושתיים נוספות ברחוב אילון הסמוך. אחד הדיירים שרכבו ניזוק סיפר כי לדיירים אין מושג מי עומד מאחורי מעשי הונדליזם אולם הטיפול בבעיה נעוץ בעיריית קרית ביאליק שאמורה לדאוג לבטחון רכושם של התושבים. "אין טעם להגיש תלונה במשטרה" אמר התושב "ואין טעם לעשות תיקונים למכונית עד שלא יתפסו את מי שעושה את המעשים כי אחרת זה יחזור על עצמו".

המוקד העירוני של העירייה מודע למעשים ואף ניסה לבצע מארב על מנת לתפוס את המבצעים אולם ללא הצלחה. נציגי השיטור הקהילתי הגיעו לביתו של אחד הנפגעים וניסו לקבל מידע רב ככל האפשר על מנת לאתר את מבצעי הונדליזם. עד כה הוגשה תלונה אחת במשטרת זבולון על ידי דייר שרכבו ניזוק פעמיים והמשטרה תגביר את פעילותה באזור. מעיריית קרית ביאליק נמסר "מדובר בתושב שרכבו נשרט. התושב הגיש תלונה במשטרה והנושא נמצא בטיפולה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות