fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכון ליווי בלב שכונת דגניה בקרית חיים. השכנים חוששים

בניין מגורים בשדרות דגניה. צילום: פרטי
בניין מגורים בשדרות דגניה בקרית חיים. צילום: דורון גולן

בבניין מגורים פשוט למראה בלב שכונת דגניה בקרית חיים פועל כבר תקופה ארוכה מכון עיסוי המעניק שירותי מין לגברים רבים שמגיעים אליו מהקריות והישובים הסמוכים. שכנים המתגוררים בקרבת המכון אומרים "המשטרה יודעת מה קורה פה אבל לא עושה כלום".

השכנים, פרטיהם שמורים במערכת, מספרים כי מכון הליווי החל לפעול לפני לפחות חצי שנה.

"ראיתי המון גברים שמגיעים מיד יום לבניין. באחד הימים הייתי מחוץ לבית שלי ואחד הגברים שאל אותי לגבי הכתובת המדוייקת. כשניסיתי להבין מה הוא מחפש הוא אמר לי שיש שם ליווי לגברים ושזה עולה 250 שקל". השכנים שמתגוררים בבניינים סמוכים החלו לשים לב לב לתנועה של הגברים אל הבניין ועד מהרה למדו כי באחת הקומות הגבוהות של הבניין נפתח מכון ליווי שבו מועסקות בין אשה אחת לשתיים.

בניין מגורים בשדרות דגניה. צילום: פרטי
בניין מגורים בשדרות דגניה. צילום: פרטי

כמו במבצע בילוש התגייסו כמה שכנים לעקוב אחר המתרחש בדירה ועד מהרה גילו את זהותו של הגבר שמפעיל את המכון ואת זהותה של האשה שמועסקת בו. הם גם גילו את כתובתו ואת המכונית של הגבר ופנו עם כל המידע הזה למשטרת זבולון.

"היינו בטוחים שתוך זמן קצר תגיע המשטרה ותסגור את המקום" אומרים השכנים "אבל למעשה לא קרה כלום. אנחנו מתקשרים ומעבירים אותנו מאחד לשני". אחד מהשכנים אומר "אחד מקציני המשטרה שדיברתי איתם אמר לי להתקשר אליו כשאני רואה גברים שמגיעים לדירה. בערב שישי ישבתי מול החלון והתקשרתי אליו כל פעם שראיתי מישהו מגיע לדירה והוא אמר לי שהוא עסוק. בסוף החלטתי שאני לא יכול לבזבז את כל הלילה מול החלון בשביל כלום".

על פי הגילויים של השכנים, עולה החשד כי הגבר שמפעיל את המקום מפעיל מכון ליווי נוסף אחד לפחות, אף הוא בשדרות דגניה.

"אנחנו רואים אותו פה כל היום מסתובב ליד הבניין עד שהפעילות מסתיימת בסביבות עשר בלילה",אומרים השכנים, "הבעיה היא בעיקר בסופי שבוע שאז יש תנועה בלתי פוסקת של גברים וכבר היו מצבים שראינו קבוצה של גברים ממתינה בכניסה לבניין כשכל אחד מחכה לתורו לעלות. אנחנו לא יודעים מי אלו שמגיעים לפה ומה הם יחפשו אחר כך. יש פה ילדים ואנשים זקנים ואחנו פוחדים שהם יפלו קורבן למישהו מהגברים האלה. אם הם רוצים לפתוח מכון ליווי שיעשו את זנ באזור תעשייה, רחוק ממקום מגורים וירחיקו מפה את הסכנה".

עוד מספרים השכנים כי בשבוע שעבר אף הגיעו שוטרים לדירה ולרגע הם חשבו שהמקום ייסגר, אולם תקוותם התבדתה כשלאחר שהשוטרים עזבו, המשיך המקום לעבוד כרגיל.

יודגש כי משטרת זבולון כבר פשטה וסגרה בעבר כמה מכוני ליווי שפעלו בשדרות דגניה. השכונה מהווה אבן מושכת למכוני ליווי מכיוון ששכר הדירה בה זול יחסית לקריות האחרות ואולוסייתה מורכבת בעיקר מקשישים ועולים חדשים שחוששים לפנות לרשויות.

מהמשטרה נמסר בתגובה: "המשטרה פועלת ותמשיך לפעול למען התושבים והפסקת המטרדים המהווים גורם סיכון. נציין כי ברחוב דגניה פוצחו ע"י המשטרה שתי דירות בהן נתנו שירותי מין, בתי בושת שפעלו בבניין מגורים, והופסקה פעילותן. המקום המצויין מוכר והמשטרה תפעל להפסקת המטרד".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות