fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"מכה קשה מאוד נפלה עלינו"

אבי מוססקו (צילום: רותי ברמן)
אבי מוססקו (צילום: רותי ברמן)

חבריו של אל"מ במיל' פינקי זוארץ וראש מועצת בנימינה גבעת עדה, מתקשים להתאושש. זוארץ נפטר אמש בפתאומיות במהלך טיול בויאטנם.

זוארץ, נולד וגדל בנתניה ברחוב שדרות בנימין. הוא למד בבית הספר היסודי איתמר ולאחר מכן באורט יד- ליבוביץ'.

יועץ תקשורת ודובר עיריית חדרה, אבי מוססקו, חבר ילדות של זוארץ: "עברו כמעט 24 שעות מאז נודע על פטירתו בטרם עת של פינקי זוארץ, ראש מועצת בנימינה גבעת עדה, והלב מסרב להאמין שהאיש הגיבור והאהוב הזה, כבר לא איתנו.

אבי מוססקו (צילום: רותי ברמן)
אבי מוססקו (צילום: רותי ברמן)

"את פינקי הכרתי בילדותי בעיר נתניה, גרנו בבתים מקבילים האחד לשני ואת כל ילדותנו בילינו ביחד במשחקי כדורגל. פינקי היה השוער המצטיין, כזה שכל אחד רוצה בקבוצה שלו ומגיל צעיר מאוד היה ברור לכולם, שהילד הזה יגיע לגדולות. פינקי תמיד היה דמות להערצה, פייטר בכל רמ"ח אבריו, תלמיד מצטיין, ספורטאי מצטיין ובעיקר מנהיג שכולם הולכים אחריו".

פינקי זוארץ דוברות מועצת בנימינה גבעת עדה
פינקי זוארץ (באדיבות: דוברות מועצת בנימינה גבעת עדה)

עוד מספר מוססקו: "לימים כשנפצע ואיבד את רגלו, לקחתי את בני לבקר אותו בבית חולים. בדרך לבית החולים כשבני, רום, שאל אותי 'אבא למה אתה לוקח אותי', אמרתי לו, 'אני רוצה שתכיר גיבור. אני רוצה שתכיר אדם שנלחם ונתן את גופו למדינה ולצבא הגנה לישראל. אני רוצה שתכיר מפקד אהוב שחייליו האמינו בו והלכו אחריו לכל מקום גם אם הוא המסוכן ביותר'.

"בשנים האחרונות הצטלבו דרכנו כמה פעמים, כזוארץ נבחר לראשות מועצת בנימינה- גבעת עדה ואני משמש כיועץ התקשורת של עיריית חדרה. קשה היה לתפוס אותו לא מחייך, תמיד אדיב וחייכן אחד שכייף להיות בחברתו.

מה נשאר לי להגיד, מכה קשה מאוד נפלה עלינו עם לכתו וכעת צריך לחזק את תמי אשתו והילדים שאיבדו בעל ואבא למופת". כך נפרד מוססקו מחברו.

טרם פורסם מועד הלוויתו של זוארץ.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות