fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי נתניה פותחת עונה בליגת העל

מכבי נתניה ששבה לליגת העל בתום עונה אחת בליגה הלאומית, פתחה אתמול (ראשון) את אימוניה לקראת עונת המשחקים הקרובה.

היהלומים, שהחתימו עד כה תשעה שחקנים חדשים, ערכו מסיבת עיתונאים, בה דיברו המאמן סלובודאן דראפיץ’ והקפטן ערן לוי על ההכנות לעונה הבאה. לאחר מסיבת העיתונאים, אימון הבכורה לא התקיים כמתוכנן, לפחות מבחינת השחקנים. כאלף אוהדים סיפקו אווירה נהדרת, כאשר פרצו בהסכמה אל כר הדשא וחגגו עם השחקנים וגם הדליקו מספר רימוני עשן וחזיזים. לאחר כחצי שעה, האימון חודש והתקיים כסדרו.

WhatsApp Image 2017-07-03 at 13.54.47
צילום: שלומי גבאי

מי שקיבל הרבה אהבה מהקהל הוא בלם הרכש הדני תומאס יואל נילסן, ששוחח עם מספר אוהדים ברשתות החברתיות בטרם הגיע לישראל. נילסן הוא השחקן הדני הראשון שנוחת בישראל. יחד עם סגל השחקנים של נתניה, הכולל תשעה שחקני רכש, התאמנו גם הנבחנים לאנדרו ריביירו הברזילאי והאנטר גורסקי, חלוץ יהודי-אמריקאי בן 26 שאחיו הבוגר, ג'ייסון, נבחן בעונה שעברה בהפועל תל אביב ובבני סכנין.

בתוך כך, מכבי נתניה שברה את שיא המנויים שלה מהעונה שעברה, כאשר מכרה כבר 2,200 מנויים.

דראפיץ' פתח את מסיבת העיתונאים ואמר: "התגעגעתי, חזרנו למקום בו היינו צריכים להיות. אני שמח שאני שותף בפרוייקט שהתחיל פה בעונה שעברה. רצינו לבנות פה משהו יפה וטוב, ואני מקווה שגם בשנה הזאת נצליח. השחקנים צריכים להוכיח את עצמם גם בליגת העל. התחזקנו ואנחנו עדיין מחפשים שחקנים נוספים ולהתחיל לעבוד. אני מאוד מרוצה מההתקדמות של הקבוצה. מאוד מעניין אותי לראות באימונים איך הכל מתחבר ואני מקווה מאוד שתהיה עונה טובה. המטרה של הקבוצה היא שתהיה קבוצה טובה, לגיטימית בליגת העל. התחלנו בעונה שעברה במינוס 9 נקודות בלי שחקנים. עלינו ליגה, מה שלא חשבנו שיקרה כל כך מהר. יהיה מאוד מעניין לראות את הצעירים שיקבלו הזדמנות פעם ראשונה בליגת העל. רוצים לשחק כדורגל אטרקטיבי. אני לא יודע לאיזה כיוון העונה תתפתח, אולי פלייאוף עליון, אולי אמצע טבלה, אבל אנחנו רוצים לשמח את הקהל הגדול שמלווה אותנו".

444
צילום: שלומי גבאי

המאמן התייחס לחוליית ההגנה שעברה מהפכה: "המספרים דיברו בעד עצמם. כבשנו 80 גולים אבל ספגנו הרבה. הבאנו שחקנים רעבים שבאים להוכיח לעצמם ולתת עונה טובה. אי אפשר להתווכח עם העובדות. אני חושב שבכל מקום על המגרש יש לנו תחרות על ההרכב וזה המצב שרצינו ליצור. הבאנו שחקן כמו דן גלזר, קפטן הנבחרת האולימפית, יש לנו סגל של שחקנים צעירים שרוצים להתקדם. הבאנו את חגי גולדנברג שבא על העמדה של ויקי כחלון, וזה שחקן שעקבנו אחריו, ושניהם ישחקו, יתאמנו ומי שיהיה יותר טוב יתאמץ. בכל תפקיד יש שני שחקנים שיכולים לשחק בהרכב.  אני מאמין שיש לנו פה דרך מסויימת, סגנון שהוא אולי שונה ממאמנים אחרים. הצלחנו בעונה שעברה, בוא נראה מה יהיה העונה. אני מאוד מתרגש לראות אם פגענו ברכש. צריך לתת צ’אנס, אין הרבה שחקנים בשוק היום, כל אחד שומר על מה שיש לו. אתה צריך לבנות משהו משלך. אנחנו פה לא מביאים שחקנים בהשאלה, אנחנו רוצים המשכיות. הקהל שלנו לפני שנתיים סבל, אנחנו לא רוצים לחזור לזה שוב. אני יכול עכשיו לדבר ולספר סיפורים, אבל עוד לא התחלנו להתאמן. בכדורגל יש כמה מקומות להתחזק, מה שקרה עם מכבי נתניה של העונה שעברה שבאותו סגל המשכנו כל העונה. בבית”ר למשל במחזור רביעי הבאנו ארבעה שחקנים ורק אז הצלחנו. יכול להיות שגם פה ההתחלה לא תהיה טובה ובהמשך נתחזק. אבל הבנייה הראשונה היא מאוד טובה יכול להיות שאחרי המחנה אימונים אחליט שיש כאלה שלא מתאימים, אני מקווה שזה לא יקרה. אבל תמיד אפשר לשנות ולהתחזק".

555
צילום: שלומי גבאי

המאמן התייחס גם לכוכב שלו ואמר: "הבאתי אותו לראות אותו כאן שבוע ימים, ואם הוא יתאים לנו נחתים אותו. בכל מקרה יש לנו מקום לעוד שחקן. אם צריך נביא חיזוק. ערן לוי התחיל את העונה הזאת לפני חודש עם המאמן כושר הזה. כשאתה רואה את הרעב בעיינים שלו אני יודע שהוא מוכן לעונה. הוא נראה טוב, אף פעם לא ראיתי אותו מתאמן ככה. אין ספק שמכבי נתניה צריכה אותו. הוא שחקן דומיננטי והכל מתחיל ממנו. אני בטוח שמה שיש לו ברגליים ובראש אין לעוד שחקן בליגה הזאת. יש לו כתפיים רחבות".

777
צילום: שלומי גבאי

לוי עצמו דיבר במסיב העיתונאים: "כמו שסלובו אמר,  באמת שמרגש להיות כאן. אני מתחיל כאן את העונה החמישית שלי, זה בית לכל דבר. מאוד מרגש לשמוע על מכירת המנויים. מה שהכי חשוב לנו זה הציפיות של המאמן. יש עונה מאוד חשובה, אני מאוד שמח להישאר פה ואיו מאושר ממני. אני לא מתרגש מהביקורות, אני חי את זה לאורך כל הקריירה. אין ספק שלא הייתי עושה את מה שאני עושה בלי השחקנים שלצידי שרצים כפול מכל שחקן. יש לנו את דיע ועדן שרם וגלזר. אני כשחקן מאוד מרוצה מהדברים האלה, זה מאוד כיף. המודל של הכדורגל משתנה לשחקנים צעירים. אני בטוח שהם ייכנסו לתלם מהר מאוד, כולם יודעים שהחדר הלבשה פה זה מעל הכל. אני יודע מה מצפים ממני ומה אני צריך לעשות בתוך ומחוץ למגרש. לגבי ליגת העל או הליגה הלאומית, אני באוגוסט בן 32, כבר נראה לי שהשאלה הזאת לא רלוונטית. המספרים שעשיתי עשיתי בשתי הליגות. עברתי את הגדולות של הכדורגל וגם שם הבקעתי. אני נמצא במקום הנכון בשבילי".

לוי התייחס לקריירה שלו ואמר:  "הטעויות במהלך הקריירה היו רק שלי, אבל מבחינתי זאת היסטוריה. מי שמבקיע היום שלושה-ארבע שערים וחותם בחו”ל, זה לא משהו שאני יכול לדבר עליו. אני תמיד אעשה הכל על הצד הטוב ביותר. לא יבוא היום סוכן שייקח אותי לחו”ל, אני שמח והכי מאושר מהמקום שאני נמצא בו. מה שהיה היה וזאת היסטוריה. הייתה הצעה מקבוצה מהליגה הלאומית, הצעה מאוד גבוהה לשלוש עונות, אבל אמרתי שאני הולך עם הלב. קשה לי לראות את עצמי בחדר הלבשה אחר. אני לא ילד אבל את השנים שנשארו לי אני אעשה בנתניה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות