fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מימון טולדנו ואלון סיסו מתמודדים על מקום ברשימת הליכוד לכנסת

לא נעשתה כל פנייה אליו. מימון טולדנו | צילום: דורון גולן
לא נעשתה כל פנייה אליו. מימון טולדנו | צילום: דורון גולן

בחודש הבא יתקיימו הבחירות המקדימות של תנועת הליכוד לקראת הכנת הרשימה להתמודדות לכנסת בבחירות הקרובות בחודש אפריל. על המקום ה-28 ברשימה מתמודדים שני מועמדים מהקריות, עו"ד מימון טולדנו מקרית אתא ועו"ד אלון סיסו מקרית ים.

טולדנו, המכהן  כממלא מקום וסגן ראש עיריית קרית אתא, מחזיק בתפקידים נוספים בהם יו"ר ועדת הכספים של העירייה, יו"ר הדירקטוריון של רשת המתנ"סים העירונית, מ"מ יו"ר פורום סגנים ומ"מ ראשי רשויות מקומיות בשלטון המקומי , סגן ראש לשכת עורכי הדין בישראל, חבר ועד מחוז חיפה של הלשכה ויו"ר מרחב קריות של לשכת עורכי הדין. "שנים רבות אני משרת את הציבור בעיר והן במישור הארצי במגוון תפקידים, כעת אני מבקש לשרת את הציבור בכנסת ישראל" מסר טולדנו "אני חבר מרכז ליכוד מזה עשרות שנים ואני מתכוון להתמודד בפריימריס הקרובים של תנועת הליכוד".

המקום ה-28 ברשימה משוריין לנציג של מחוז חיפה והקריות ועל פי הסקרים שהתפרסמו עד כה נראה כי מדובר במקום ריאלי. המועמדים ייבחרו על ידי חברי המרכז בלבד המונים כ- 3,500 חברים מכל הארץ. נציג מחוז חיפה והקריות מייצג אזור גיאוגרפי גדול המשתרע מטירת הכרמל בדרום ועד שלומי בצפון כולל דאלית אל כרמל ,עוספיה ,שפרעם, עכו נהרייה ועוד.

מי שעומד מאחורי מימון הוא ראש עיריית קרית אתא, יעקב פרץ, שנחשב לאחד האנשים החזקים ביותר בקרב חברי מרכז הליכוד ואחד המשפיעים ביותר במפלגה. "יש לי תמיכה רחבה מראשי הערים באזור, תמיכה רחבה מאד מחברי מרכז ,ראשי סניפים ,שרים וחברי כנסת אשר יסייעו בידי להצליח ולהיבחר כנציג המחוז לכנסת" אומר מימון "מחוז חיפה והצפון הינו איזור גיאוגרפי גדול המאוכלס בקרוב למיליון תושבים ואין לו ייצוג ראוי בממשלה, ברצוני יחד עם חבריי לעשות הכל על מנת שיהא ייצוג הולם בממשלה למחוז חיפה והצפון. מלבד זאת ברצוני להתרכז בנושא החברתי שהוא קרוב מאד לליבי כאדם אשר צמח מלמטה וגדל בשכונת מצוקה בעיר, ברצוני לסייע לאדם החלש להתקיים בכבוד כמו קשישים, נכים, ילדים בסיכון ולנתב יותר תקציבים לרווחת הפרט ולאדם החלש בחברה. נושא נוסף שברצוני לעסוק בו הוא "המשילות" כעו"ד העוסק בתחום המינהלי והפיסיקאלי, אני מבקש להביא לידי כך שהזרוע המחוקקת והמבצעת אשר נבחרים באופן דמוקרטי יוכלו להנהיג כמובן על פי החוק ועל פי הבקרה של הרשות השופטת , אך יחד עם זאת יש לאפשר לרשויות הנבחרות על ידי העם בבחירות דמוקרטיות למנות אנשים ראויים לתפקידים ציבוריים חשובים".

אלון סיסו. צילום: שאול בכר
אלון סיסו. צילום: שאול בכר

עו"ד סיסו, המכהן גם כחבר מועצת עיר וסגן ראש עירייה ללא שכר, צמח למעשה בתנועת הליכוד בנוער ליכוד והוא כיום בעל משרד משגשג לעריכת דין. סיסו מוכר מאוד בקרב חברי הליכוד ויש לו קשר ישיר עם בכירי המפלגה. הוא נחשב לדמות מאוד משפיעה בליכוד, הן ברמה המקומית והן ברמה הארצית. בשלב זה מסיים סיסו את ההכנות האחרונות להתמודדות ומי שעומד בראש המטה שלו הוא אש עיריית קרית ים, דוד אבן צור. עד כה נמנע סיסו מצאת בהצהרות בטרם השלים את כל עבודת המטה.

סיסו אישר כי הוא מתמודד על משבצת מועמד המחוז ברשימת הליכוד לכנסת, אך הודיע כי בשלב זה הוא אינו מעוניין להרחיב. עם זאת, מקורבים לסיסו מספרים כי הוא עושה לילות כימים בקרב חברי מרכז הליכוד והוא מתקבל באהדה רבה. עד כה הוא זוכה לתמיכה של ראשי רשויות רבים, גם מהקריות, ודלתותיהם של שרים וחברי כנסת פתוחות בפניו. על פי הרחש שיש בקרב חברי מרכז הליכוד נראה כי לסיסו סיכויים טובים מאוד לתפוס את המקום המשוריין לנציג חיפה והקריות. אותם מקורבים יודעים לספר כי סיסו מיועד לתפקידים בכירים יותר מאשר חבר כנסת ולא מן הנמנע שאם ייבחר, יקבל תפקיד של סגן שר או בשלב מאוחר יותר, תפקיד של שר.

יצויין כי טולדנו וסיסו, יצטרכו להתמודד גם נגד שני מועמדים מחיפה שלוטשים גם הם עיניים להיות ברשימת הליכוד לכנסת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות