fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מים בבאר (שבע)

אני אוהב את הפועל באר שבע בגלל המסר החברתי שלה. כמו מכבי חיפה, זוהי קבוצה שיודעת לשלב את כולם ללא הבדל צבע, דת ולאום
האלופים. אלונה ברקת וגיל לבנוני (צילום: באדיבות גיל לבנוני)
האלופה. אלונה ברקת וגיל לבנוני (צילום: באדיבות גיל לבנוני)
האלופים. אלונה ברקת וגיל לבנוני (צילום: באדיבות גיל לבנוני)

אחרי כמעט 100 שנה, לסטר זכתה באליפות אנגליה, ואחרי 40 שנה הפועל באר שבע זכתה באליפות בישראל. באנגליה הזכייה של לסטר מקבילה בערך לזכייה של הפועל אשקלון בשנה הבאה באליפות. לעומת זאת, בבאר שבע מנסים להירגע מטעם האליפות המשכר וחושבים איך בונים קבוצת צמרת להרבה שנים.

המפתח נמצא בכסף אצל אלונה ברקת, הבעלים שאחד הפרשנים הגדיר אותה כבן גוריון החדש של הנגב. אבל זה לא רק הכסף, זה גם, ובעיקר, בניית תשתית אוהדים אוהבת ומסורה. בניית דור שלם של משפחות שמזדהות עם הקבוצה ורואות בה חלק חשוב ותרבותי בחייהם.

בבאר שבע, בעזרת האצטדיון החדש ותמיכת העירייה, ישנה רוח ספורטיבית חדשה, אחרת, והאליפות הנוכחית יכולה להיות מנוף צמיחה אדיר לקבוצה. אני אוהב את הקבוצה הזאת בגלל המסר החברתי שלה. כמו מכבי חיפה, זוהי קבוצה שיודעת לשלב את כולם ללא הבדל צבע, דת ולאום. וזה מסר לא פשוט בימים אלו, שבהם האלימות המילולית והמעשית צוברת תאוצה.

העצה היחידה שיש לי לתת לבאר שבעים היא שיישארו שמחים ובעיקר צנועים. אליפות אחת איננה בטוחה לשום דבר, ועדיין מצפה להם עבודה קשר וארוכת שנים. באר שבע היא קבוצת הנגב כולו והצלחתה יכולה להקרין באופן חיובי על כל הכדורגל הישראלי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות