fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחממים מנועים

מוטוקרוס חדרה מציע חוויה משפחתית שתקפיץ את האדרנלין לשמיים. על מסלול שהוכשר במיוחד לאירוע, ייערכו בין השאר קפיצות ראווה של טובי רוכבי המוטוקרוס בישראל. הכניסה חופשית
צילום: תומר פדר

 

בחול המועד פסח יתקיים בחדרה הפנינג מוטורי HONDA RACE TRACK עוצר נשימה לכל המשפחה. האירוע נערך בשיתוף עיריית חדרה והחברה לתיירות חדרה "נחלים", משרד התרבות והספורט, ובחסות חברת HONDA.

על שטח רחב ידיים יתקיים מוטוקרוס במסלול אאוטדור (outdoor), עם תצוגות רכיבה בסגנונות שטרם נראו כמותם בישראל. לאירוע הוכשר מסלול רחב, מהיר ומאתגר, שיאפשר קפיצות ענק ומשלב עליות, ירידות, הפרשי גבהים ותנאי אחיזה מקסימליים.

צילום: תומר פדר
צילום: תומר פדר

לקהל צפויה חוויית צפייה מרהיבה, ותנאים מושלמים לבילוי משפחתי. בשטח יוקמו מתחמי מזון ושתייה, וכן תצוגת כלים ויריד אביזרים מהתחום המוטורי.

בתוכנית: אימון חימום של כל הרוכבים מכל המותגים שיעלו לפי קטגוריות נפח וגיל לאימון קפיצות במסלול הראשון והיחידי בישראל של מוטוקרוס אאוטדור,  מופע רכיבה וקפיצות ראווה בליווי קריינות ופרשנות של קבוצת המרוצים הרשמית של הונדה, והדגמות ורכיבות מבחן של דור העתיד של רוכבי המוטוקרוס בישראל עם הסבר ופרשנות על כל רוכב.

עוד צפויה תצוגת קפיצות של טובי רוכבי המוטוקרוס בישראל מכל הגילאים על גבי כל סוגי האופנועים, ותצוגת כלים ומכונאים בליווי הסברים ופרשנות על עולם המרוצים.

האירוע יתקיים במסגרת חוק הספורט המוטורי, ורוכבים רשאים לרכוב עם רישיון נהיגה ספורטיבי ורישיון כלי תחרותי בלבד.

איך מגיעים? לבאים מדרום על כביש 4, ירידה לתחנת הדלק סונול כ-2 ק"מ לפני הכניסה לחדרה, פונים פניית פרסה בתוך התחנה ונכנסים לשביל עפר מקביל לכביש 4.

לבאים מצפון, יש להמשיך עד צומת עמק חפר, לפנות ימינה עד לאפשרות לפניית פרסה ולחזור לכיוון חדרה. ירידה בתחנת הדלק סונול שלפני הכניסה לעיר.

מוטוקרוס חדרה, ב', 25.4, החל מ-11:00

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות