fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

 מחזור נוסף של הגרלת דירות במחיר למשתכן ייערך בקרית ים 

קרית ים
מלונאות, מסחר, הסעדה, פנאי ונופש. חוף קרית ים (צילום: נחום סגל, באדיבות עיריית קרית ים)

 קבוצת כפיר נדל"ן  ושובל מגורים מדווחות כי ייפתחו הגרלות   נוספות  בפרויקט גלי ים במסגרת תוכנית מחיר למשתכן בקרית ים.  במכרז הקודם  יצאו למכרז 90 יח"ד  והוא הסתיים בהצלחה.  המחזור השני יהיה פתוח גם למשפרי דיור ולשוק החופשי, בעלי תעודות זכאות. קבוצת כפיר נדל"ן וחברת שובל מתחמי מגורים בע"מ לבניית  כ-  320 יח"ד, מתוכן  176 יח"ד יימכרו לזכאים וכ- 144 יח"ד ימכרו בשוק החופשי. על פי תוצאות המכרז מחיר הדירות, החל מ- 670 אלף שקלים.

בנוסף, נמסר משתי החברות כי קבוצת שובל תשמש כקבלן המבצע בפרויקט, דבר שיקנה לרוכשים רמת בניה וגימור גבוהה ביותר. עוד נמסר מטעמן כי, "במסגרת המכרז התחייבו החברות למכור כ12 אחוז מהדירות לזכאים בני המקום בלבד". כמו כן, ציינו, שבשני המתחמים בהם זכו, קיים ליווי בנקאי שיקל על הליך קבלת המשכנתה.

עוד מדווחות החברות, כי בימים אלה, הן מגבשות את צוות היועצים של הפרויקט,  שיוביל את התכנון.  "שיתוף פעולה יחד של החברות יוצר באופן טבעי יתרון מובהק עבור רוכשי הדירות, לאור העובדה שהחברות מביאות ניסיון וידע רב כל אחת בתחומה. יחד חרתו החברות על דגלן עקרונות מובילים לעבודה ובהם:  מקצועיות, יושרה, שירות, אדיבות, איכות ויעילות", נמסר מהחברות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות