fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחאת מורי הנהיגה בנתניה: "נותרנו מחוסרי עבודה לפני פסח"

מחאה מורח הנהיגה בנתניה (צילום: פרטי)
מחאה מורי הנהיגה בנתניה (צילום: פרטי)

שיירת מחאה של מורי הנהיגה יצאה ביום ראשון מצפון הארץ הגיעה היום (שני) לנתניה. אחרי שעשו את הלילה במכמורת הגיעו לצומת משמר השרון ומשם הלכו מספר קילומטרים ברגל עד לצומת בית ליד כשהם מלווים במשאיות לימוד נהיגה, מכוניות מלוות וניידת משטרה. בנתניה חברים בעמותת מורי הנהיגה 80 מורים מתוך 100 מורים העובדים בעיר. לדברי יו"ר עמותת מורי הנהיגה בנתניה עירית זלינגר השתתפו בצעדה רק עשרה צועדים מהסיבה שהמשטרה לא אישרה יותר.

מחאה מורח הנהיגה בנתניה (צילום: פרטי)
מחאה מורה הנהיגה בנתניה (צילום: פרטי)

זלינגר: "מצומת בית ליד הלכו המפגינים עד למשרדי הרישוי בקניון הדרים באזור התעשייה הישן ושם חיכו להם כחמישים מורי נהיגה מנתניה. מנתניה ימשיכו מורי הנהיגה לכפר סבא ומשם לירושלים עד למשרד התחבורה ומשרד ראש הממשלה, לשם יגיעו מאות מורי נהיגה מכל הארץ".

על מה אתם המורים מוחים? האם אתם מתנגדים לרפורמה?

"משרד התחבורה יצא בהודעה שהוא הולך להפריט את מבחני הנהיגה. זה בא לאחר לחץ של שנים הן מצד תלמידים והן מצד מורי הנהיגה לשנות את שיטת חלוקת מבחני הנהיגה. הבעיה היא שהמשרד לא הכין תכנית ביניים. בינתיים הבוחנים בשביתה זה השבוע החמישי. בינתיים אין מבחנים, תלמידים דוחים שעורי נהיגה ומורי הנהיגה נותרו מחוסרי עבודה והפסח בפתח. אנחנו לא מוחים נגד ההפרטה. אנחנו מוחים על חוסר תכנון נכון ואי מתן פתרון לתקופת הביניים. אנחנו נותרנו לקוח שבוי בידיו של משרד התחבורה. אנחנו יודעים שיש צורך ברפורמה אבל לא על הגב שלנו".

עירית זינגר (צילום: פרטי)
עירית זינגר (צילום: פרטי)

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות