fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מורה בבית ספר יסודי הפכה לקורבן של הודעות נאצה ואיומים

מורה מאויימת. צילום: פרטי
מורה מאויימת. צילום: פרטי

מורה בבית הספר היסודי "נעורים" בקרית ביאליק מהווה זה תקופה ארוכה מטרה להודעות נאצה ואיומים ועל שהמקרה ידוע לעירייה ולמשרד החינוך, עולות טענות כי הטיפול במקרה לוקה בחסר. גם הפגנת תמיכה במורה שהייתה אמורה להתקיים ביום שישי שעבר, הוטלה עקב לחץ שהופעל על ההורים.

הן לעירייה והן למשרד החינוך ידוע כי מזה לפחות שנתיים מקבלת המורה הודעות רבות לטלפון הנייד שלה מאחת האימהות, הודעות שמכילות קללות, העלבות, גידופים ואף איומים. המורה הגישה בעבר תלונה במשטרת זבולון ובית המשפט הוציא צו הרחקה נגד המאיימת. אולם צרותיה של המורה לא הסתיימו כפי שכתב בעלה להורי התלמידים "אין לנו תשובה למה היא עושה זאת. עירבנו את כל הגורמים, בית הספר, משרד החינוך, עירייה, בית משפט" כתב הבעל "אף גוף המוזכר לעיל לא לוקח אחריות וגורם למצב להפסק. בחרתי לשתף אתכם מכיוון שאני יוצא למאבק, אין לי רצון להיות יום אחרי אסון בגלל מחדל ושנית שתדעו  מה המורה של ילדכם עוברת ביום יום".

בעלה של המורה זכה לתמיכה רבה בקרב ההורים שרובם מכירים את הנושא וביום שישי שעבר הייתה אמורה להתקיים הפגנת תמיכה במורה במסגרתה אמורים היו הלימודים להתחיל בשעה תשע במקום בשמונה. דבר זה נתקל בהתנגדות של משרד החינוך והנהלת בית הספר ולהורים נמסר כי הלימודים יתקיימו כסדרם.

מורה מאויימת. צילום: פרטי
מורה מאויימת. צילום: פרטי

נודע כי השבוע נפגש מפקד משטרת זבולון, נצ"מ קובי קרני עם המורה ודן איתה בדרכים בהם ניתן לפעול. מעיריית קרית ביאליק נמסר "הנושא נמצא בטיפול של הגורמים הרלוונטיים". ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "משרדנו יפעל אל מול רשויות החוק הנוגעות בעניין על מנת להבטיח סדרי לימודים סדירים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות