fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוקי, ירדן ואורן הגיעו לחי פארק

שלושת קופי האורנגאוטן שנקלטו בימים אלה בקרית מוצקין נושאים את שמותיהם של מובילי נבחרת הג'ודו הישראלית לאולימפיאדה: שגיא מוקי, ירדן ג'רבי והמאמן אורן סמדג'ה

 

שלושה קופי אורנגאוטן חדשים נקלטו בחי פארק בקרית מוצקין, וכמחווה לאולימפיאדה קיבלו שמות של הספורטאים המובילים _ מוקי, ירדן ואורן _ על שמם של מובילי נבחרת הג'ודו הישראלית, שגיא מוקי, ירדן ג'רבי והמאמן אורן סמדג'ה. ההחלטה על המחווה לספורטאים התקבלה על ידי צוות הניהול של החי פארק, שהחליט להוסיף לשמות הלועזיים של הקופים _ איטו, יושה וקזאטו.

"השבוע החזקנו כולנו אצבעות לנבחרת הישראלית בג'ודו וכאות הוקרה למאמץ וההשקעה של הספורטאים שייצגו אותנו בכבוד באולימפיאדה החלטנו שהדיירים החדשים בחי פארק יישאו את שמם", אמר ראש עיריית קרית מוצקין חיים צורי.

מחווה לספורטאים שלנו. הדיירים החדשים (צילום: משה לוי)
מחווה לספורטאים שלנו. הדיירים החדשים (צילום: משה לוי)

קופי האורנגאוטן שמוצאם ממזרח אסיה נמצאים בסיכון חמור של הכחדה בטבע ולכן הסתגלותם מכרעת ודורשת טיפול קפדני. בשלב הראשון הגיעו שלושה קופים הכוללים אם ובנה בן ה~5 מהולנד וזכר בוגר מגרמניה. בשלב יותר מאוחר תגיע נקבה נוספת מאנגליה.

העולים החדשים הגיעו עם המטפלים האירופאיים שלהם שיישארו כמה ימים בצמוד אליהם, כדי לעקוב אחר קליטתם בביתם החדש ולתמוך בהם רגשית במסע שהם עתידים לעבור. בחי פארק מוצקין מקווים שבמהלך הזמן הקופים החדשים ירחיבו את המשפחה.

התצוגה בה ישהו עוברת כרגע השלמות אחרונות וכוללת מתחם של יותר משני דונם עם מדשאות, עצים, דרגשים, חבלים וערסלים, שישה חדרי לינה מפנקים הכוללים מיטות, ערסלים ושני חדרי אימון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות