fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוקירים את דן ענבר

מעל 40 שנה עבד דן ענבר ז"ל בחברת חשמל. לא מכבר נערך משחק הוקרה לזכרו בו גברה חשמל א' על חשמל ב' 44:45
משפחת ענבר מעניקה את הגביע לאלי אוחנה (צילום: עצמי)

במעמד בני משפחה, חברים וספורטאי עבר התקיים בתחילת החודש משחק הוקרה לזכרו של הכדורסלן לשעבר, דן ענבר ז"ל. המשחק התקיים באולם הספורט בביה"ס "עלומים" בקרית ים, בחסות ארגון עובדי חברת חשמל במרחב הצפון בראשותו של היו"ר יעקב דבידה וביוזמתו של רכז הספורט בחברה שלמה כהן. המשחק היה שקול ומותח ובסיומו גברה קבוצת חשמל א' על קבוצת חשמל ב' בתוצאה 44:45, מסל ניצחון של ליאור ברמן.

ענבר היה כדורסלן בולט בהפועל קרית חיים ונמנה גם על סגל נבחרת ישראל. הוא עבד מעל 40 שנה בחברת החשמל, כמו כן, שימש גם בתפקיד רכז הספורט וכיהן כמנהל מחלקת ציוד מכני ובהמשך כמנהל בתי מלאכה מרכזיים.

משפחת ענבר מעניקה את הגביע לאלי אוחנה (צילום: עצמי)
משפחת ענבר מעניקה את הגביע לאלי אוחנה (צילום: עצמי)

לפני תחילת המשחק עמדו השחקנים והצופים ומחאו כפיים לזכרו של דן ענבר ובסיום נערך טקס ובו הודה רכז הספורט בוועד, שלמה כהן למשפחת ענבר על שיתוף הפעולה, לשופטים, עובדי החברה – יוסי ליבליך ואלעד אחרק ולארגון העובדים על התמיכה בספורט. נורית, אלמנתו של דן, בתו מיכל, ובניו אבישי ואייל העניקו את הגביע לאלי אוחנה, קפטן חשמל א', שהצטיין במשחק. אייל ענבר הודה בהתרגשות בשם המשפחה לארגון העובדים ולכל המשתתפים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות