fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"מוצקין זו לא עוד סתם עיר על המפה"

ראש עיריית קרית מוצקין חיים צורי יוזם הפגנה נגד ביטול הפניות שמאלה לעיר. מחר( שלישי) בכיכר נווה גנים
מטרונית
פרויקט המטרונית (צילום: רונן טופלברג)
 חיים צורי
חיים צורי (צילום:יח"צ)

ראש עיריית קרית מוצקין חיים צורי הודיע אתמול (שלישי) בעמוד הפייסבוק שלו כי הוא יוזם הפגנת מחאה נגד ביטול הפניות שמאלה למוצקין בעקבות הפעלת המטרונית. ההםגנה תיערך בכיכר הראשי של שכונת נווה גנים מחר (שלישי, 26.8) בשעה 18:30. היום התכנס צוות תכנון שמארגן את המחאה.

המחאה של צורי הגיע בעקבות החלטת משרד התחבורה, לא לפתוח את הפניות שמאלה והודיע כי יאבק משפטית בהחלטה.  כך כותב צורי: "מנכ"ל משרד התחבורה הודיע לי היום כי המשרד החליט שלא להיענות לדרישתי לפתוח את הפניות שמאלה בצמתים מוצרט ונווה גנים ובכך להותיר את המצב החדש על כנו. הודעתי בתגובה כי העירייה תפנה לערכאות משפטיות כנגד ההחלטה הסופית שפוגעת באלפי תושבים שאינם יכולים להגיע לביתם בדרך המהירה, הקצרה והבטוחה ביותר. לשירות המאבק בהחלטת המשרד נשכר השר לשעבר עו"ד משה שחל, שייצג את העירייה בערעור שיוגש מטעם העירייה ותושבי קריית מוצקין.

בנוסף, העירייה מתכוונת להיענות לבקשת תושבים שהביעו רצון למחות כנגד ההחלטה השרירותית שפוגעת באיכות חייהם. ההפגנה המרכזית תיערך ביום שלישי הקרוב בין השעות 16:30 ועד 18:30 בצומת נווה גנים. אני אהיה שם ואשמח לראות כל אחת ואחד מכם".

צורי הוסיף: " מוצקין ותושביה הם לא סתם מקבץ במרשם האוכלוסין. זה המסר שהעברנו למשרד התחבורה. תבואו, נפגין יחד, אין מגבש מזה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות