fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מופע התרמה להצלת חייו של אריה אברמוב

אברמוב, חולה סרטן ריאות בן 22 מחיפה. ערב ההתרמה ייערך בהשתתפות שלום אסייג, ליאור סושרד, עילי בוטנר וילדי החוץ בשיתוף עמותת קו לחיים. אברמוב: "הזמן אמנם פועל נגדי, אבל אני יודע שעשייה קטנה עבור מישהו אחר יוצרת סיפוק גדול".  
אריה אברמוב צילום: יח"צ
אריה אברמוב צילום: יח"צ

אריה אברמוב בן 22, אובחן לאחרונה כחולה בסרטן ריאות אלים במיוחד. הוא בין החולים הצעירים ביותר שאובחנו חולים במחלה. אברמוב היה לפני הצבא מדריך טיולים ובוגר חוג לסיור. ככל נער צעיר הוא אוהב לבלות עם חברים, לקרוא הרבה ולטייל בארץ. הוא עבד כקב"ט בבית מלון ובמקביל החל לימודי כלכלה ויחסים בינלאומיים באוניברסיטה הפתוחה. הסרטן התגלה אצלו בשלב מתקדם והדבר היחיד שיוכל להציל את חייו הוא טיפול תרופתי ביולוגי שעלותו יקרה ביותר ועומדת על 700 אלף שקלים לשנה. טיפול אשר אינו כלול בסל הבריאות או בביטוח הבריאות של אברמוב.

ביום ראשון הבא (13.11) בשעה 20:00 יתקיים מופע התרמה במרכז הקונגרסים בחיפה, אשר הכנסותיו קודש לטיפול להצלת חייו.  משפחתו של אברמוב יזמה בשיתוף עמותת קו לחיים, מופע התרמה שהכנסותיו ייתרמו קודש טיפול התרופתי של אריה. המופע בהשתתפות הקומיקאי שלום אסייג, אמן החושים ליאור סושרד ועילי בוטנר וילדי החוץ.

אריה אברמוב צילום: יח"צ
אריה אברמוב צילום: יח"צ

אריה אברמוב: "הסיבה שבגללה אני פונה אליכם היא כדי לעזור לי להגיע כמה שיותר מהר אל הלב שלכם. אבל לא רק. הזמן אמנם פועל נגדי, אבל אני יודע שעשייה קטנה עבור מישהו אחר יוצרת סיפוק גדול. היום, עם כל הקושי אני נאלץ להיות המישהו האחר הזה ולבקש את עזרתכם. זו הפעם הראשונה בחיי שאני פונה לעזרה. אפילו הימים הקשים ביותר בטיפולים הכימותרפיים שעברתי עד כה, עם הבחילות, החולשה והימים הארוכים בהם אני מרותק וחלש במיטה לא קשים כמו הרגע הזה שבו אני נמצא כאן ועכשיו, פושט יד ומנסה לפנות אל ליבם של אנשים שאיני מכיר. אין דבר בעולם שיעצור אותי מלנצח את המחלה ולהציל את חיי. שתזכו תמיד להיות בצד הנותן".

קו לחיים הינה תנועה חברתית שנוסדה בשנת 1989. מטרתה, לתת מענה לילדים הסובלים מנכויות מורכבות ותסמונות נדירות. עמוד התווך של התנועה נשען על מאות בני נוער ואזרחים המתנדבים בארגון ומשתלבים במערך הסיוע היומיומי למען החולים והנכים בישראל. ילדי קו לחיים בני 6-21 סובלים מנכויות מורכבות וקשות כגון: c.p. ניוון שרירים, פגיעות מוחיות ועוד כשרובם סובלים גם מבעיות ניידות. העמותה מטפלת בילדים מכל העדות בישראל ומכל רחבי הארץ. בעמותה מתנדבים אשר מסייעים בארגון וקיום אירועים במהלך השנה ביניהם מחנות נופש, טיולים, מסיבות. הדיאלוג המתמשך בין מתנדבים בריאים – צעירים לאחיהם הילדים החולים חשוב מאוד לאיכות חיי הילדים ויוצר מפגש בעל חוסן חברתי וערכי המחזק את כל הצדדים. צוות קו לחיים- צבא קטן וחזק המונה סך הכל תשעה עובדים, אשר בעבודה קשה ובשיתוף פעולה יוצא דופן מוביל את המפעל הענק של עמותת קו לחיים בכל הארץ.

מופע ההתרמה למען אריה אברמוב יתקיים ביום א' 13.11.2016 בשעה 20:00 במרכז הקונגרסים, רחוב קדושי יאסי 2, חיפה. לרכישת כרטיסים למופע: "לאן" טלפון *8780

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות