fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מול עיניו של שר החינוך, פעיל הבית היהודי סטר לנער בן 14

נפתלי בנט
לא מגיב. נפתלי בנט(צילום: צבי לין)

אירוע חריג ואלים אירע במהלך ביקורו של שר החינוך ויו"ר מפלגת הבית היהודי, נפתלי בנט, בשכונת קריית שמואל. אחד מפעילי התנועה סטר, מול עיניו של בנט, בפניו של נער בן 14 שהשתתף במחאה שעשו תלמידים והורים מבית הספר "נתיבות משה".

ביום שלישי השבוע הגע בנט להשתתף בחגיגות המימונה בקרית שמואל. את ביקורו ליוותה מחאתם של תלמידים והורים מבית הספר "נתיבות משה" המוחים כבר חודשים ארוכים על מצבו המוזנח של בית הספר והסכנה הבריאותית והפיזית שהוא מהווה לתלמידים. כבר לפני כמה חודשים הקים בנט ועדה מיוחדת למצוא פתרונות לבית הספר אולם עד כה לא נעשה דבר.

על פי סרטון הווידאו שהגיע לידי "הד הקריות", התרחש האירוע בבית הספר "אהרון הרוא"ה" בעת שישב בנט בשולחן מול הציבור שהגיע לחגוג, ומולו עמדו תלמידים והורים עם שלטים עליהם כתוב "נפתלי בנט, הבטחת תקיים". תושב השכונה שמוכר גם כפעיל במפלגת הבית היהודי, צביקה שכטר, ניגש אל נער בן 14 שהיה בין המוחים, דוחף אדם שעמד לפני הנער ואז סוטר לנער על לחיו הימנית. בסרטון הווידאו נראה הנער כשהוא מחזיק בלחיו והמום מהמעשה. שכטר הורחק מהמקום על ידי אחרים שהיו שם ובנט נראה מסמן בידו הימנית להרגעת הרוחות.

נפתלי בנט
לא מגיב. נפתלי בנט(צילום: צבי לין)

"הזדעזעתי לחלוטין" מספר אביו של הנער לאחר שהגיש תלונה במשטרה, "לא האמנתי שאדם מבוגר יכול להרים יד על נער, לתת לו סטירה. אני מקווה שהשמות הגדולים לא יפעלו להשתיק את הדברים. אני אעקוב אחרי התלונה שהגשתי". הוא הוסיף "הבן שלי לא האמין שדבר כזה יכול לקרות, הוא עדיין בהלם".

"הד הקריות" פנה למשרד החינוך בכדי לקבל התייחסות לאירוע שהתרחש מול עיניו של בנט ובמרחק של כשני מטרים ממנו, אולם משרד החינוך גלגל את תפוח האדמה הלוהט הזה לפתחה של יועצת התקשורת של בנט, ברית פרץ שמסרה "לא מעוניינים להגיב". גם שכטר לא היה מעוניין להגיב לאירוע.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות