fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה עונשו של מנהל חשבונות שגנב מיליונים מהמועצה?

ג'סר א זרקא. צילום: משה מילנר, לע"מ
ג'סר א זרקא. צילום: משה מילנר, לע"מ

שופטת בית המשפט המחוזי בחיפה, רבקה פוקס, גזרה 6 שנות מאסר בפועל על עמאד אבו רחאל מטורעאן אשר שימש כמנהל חשבונות וחשב השכר של מועצת ג'סר א זרקא. זאת לאחר שהודה והורשע בגניבת 3.3 מיליון שקלים מחשבון המועצה.

מכתב האישום עולה כי אבו רחאל היה אחראי בפועל על הניהול הכספי של המועצה, ובין היתר על תחום התשלום לספקים. בהיותו עובד ציבור, זייף וגנב סכומי כסף מחשבונה של המועצה.

"מעשי הנאשם בוצעו בעזות מצח ובקור רוח, כשהוא אינו בוחל בשום אמצעי, לרבות ביצוע זיופים ורישומים כוזבים, שנועדו להסתיר את העבירות ולהקשות על גילוין לאורך זמן", נכתב בכתב האישום. "זאת במטרה להשיא את סכום הגניבה לממדיו הגדולים ולשלשל לכיסו כספים שנחוצים לתושבי ג'סר א-זרקא המתנהלים בגרעון תקציבי מתמשך (…)  במעשיו פגע פגיעה חמורה בערכים מוגנים שעניינם בהגנה על קניינה של המועצה, האמונה על כספים שנועדו עבור ציבור התושבים, והגנה על קניינם של עובדי המועצה שפרשו, שכספם נגזל ע"י הנאשם. כן פגע הנאשם בקופה הציבורית ובכספים שמיועדים לכלל הציבור, לרבות אלה הנמנים על השכבות המוחלשות באוכלוסיה, הנזקקים נואשות לעזרת המועצה ומוסדותיה".

ג'סר א זרקא. צילום: משה מילנר, לע"מ
ג'סר א זרקא. צילום: משה מילנר, לע"מ

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות