fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה הקשר של חיים צורי לדו"ח שקיבל מפיץ עיתונים מפקח?

ראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי | צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

בשבועות האחרונים מפרסם עיתון "ישראל היום" כתבות על ראש עיריית קרית מוצקין חיים צורי, על ידי תחקירן העיתון מוטי גילת. האם יש קשר לכך שביום שישי שעבר רשמו פקחי העירייה דו"ח על סך 500 ש"ח למפיץ העיתון שהגיע לנקודת ההפצה ברחוב ויצמן מול בניין העירייה?

מפיץ העיתונים הגיע בשעות הבוקר לנקודת ההפצה ועל פי יודעי דבר, הוא יצא להניח את העיתונים ועוד בטרם הספיק לחזור למכוניתו היו במקום שלושה פקחים שצילמו את הרכב ורשמו לו דו"ח.

דוח למפיץ ישראל היום. צילום: פרטי
דוח למפיץ ישראל היום. צילום: פרטי
הרכב של ישראל היום  צילום פרטי
הרכב של ישראל היום צילום פרטי

סדרת הכתבות שפירסם גילת עם צוות התחקירנים שלו, העלתה חשדות למינהל בלתי תקין של ראש העירייה. גורמים פוליטיים בעיר טוענים, כי לא מדובר בצירוף מקרים, שכן עד לפירסום הכתבות לא נרשמו דוחות למפיצי העיתון. יצויין, כי מפיצי העיתון אינם נחשבים לעובדים מן המניין של ישראל היום אלא מועסקים על ידי חברה חיצונית.

מעיתון "ישראל היום" סירבו למסור התייחסות.

מעיריית קרית מוצקין נמסר, כי הרכב המדובר עמד על המדרכה עם ארבעה גלגלים בניגוד לחוק. "הפקחים פעלו בצורה מקצועית וללא משוא פנים וזאת מבלי שידעו כלל למי שייך הרכב שביצע את העבירה. אנו דוחים על הסף את הטענות לאכיפה בררנית וקוראים לכל נהג לחנות כחוק ולא לבצע הפרעה לתושבים או לתנועה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות