fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה אתם מעדיפים דיור בר השגה או מחיר למשתכן?

ראש מטה הדיור הלאומי אביגדור יצחקי מעדיף כי שכונת נאות אפק החדשה בקרית ביאליק תשווק במסגרת מחיר למשכן. ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי קצת סקפטי בעניין. ההכרעה הועברה לפייסבוק
אלי דוקורסקי (צילום: דורון גולן)
אלי דוקורסקי (צילום: דורון גולן)

 

 

אלי דוקורסקי (צילום: דורון גולן)
אלי דוקורסקי (צילום: דורון גולן)

התקדמות  תוכנית הסכם הגג לפיתוח מואץ של אלפי יחידות דיור בקרית ביאליק עברה לדעת הקהל.  בשיטת השיווק של 4500 יח"ד  שייבנו בשכונה החדשה 'אות אפק' הוחלט כי 20 אחוז מכלל הדירות יהיו דירות בר השגה, דירות קטנות בעיקר לזוגות צעירים. עד כה שווקו בנאות אפק, השכונה הראשונה שמוקמת בימים אלו  450 יחידות דיור.

בפגישה שערך ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי, עם ראש מטה הדיור הלאומי אביגדור יצחקי ומנכ״ל רשות מקרקעי ישראל עדיאל שומרון בקשר לסוגיית שיווק הדירות בשכונה החדשה, הובהר שהמדינה מעוניינת לשווק את השלב הבא של הדירות במתכונת מחיר למשתכן למחוסרי דיור. כיוון שהנושא טרם סוכם, החליט דוקורסקי לפתוח אותו לדיון חופשי ולשתף את התושבים בהחלטה.

דוקורסקי, פנה לתושבי העיר דרך דף הפייסבוק שלו עם ההזמנה להביע את דעתם לגבי שיטת שיווק הדירות בשכונה החדשה וביקש מהתושבים להביע את עמדתם בנושא דרך דף הפייסבוק ולבחור בשיטת השיווק הרצויה: "מה אתם הייתם עושים: שיווק חופשי לכולם עם 20% דיור בר השגה (דירות קטנות) או מכרזי ״מחיר למשתכן״ למחוסרי דיור משולבים ביחידות דיור בשיווק לשוק החופשי? דעתכם חשובה לי".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות