fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהרדיו למועצת העיר

אהרון אורגד | צילום: באדיבות אהרון אורגד
אהרון אורגד | צילום: באדיבות אהרון אורגד

אהרון אורגד מנכ"ל של רדיו 90 הודיע השבוע שהוא מתמודד למועצת העיר בתמיכת שר האוצר משה כחלון ברשימת כולנו. אורגד ממתין להתפתחויות בפרשת פיירברג כדי להחליט אם ירוץ גם לראשות העיר. במקום השני ברשימה שלו נמצאת אשת החינוך שמחה שמואל, חברת מועצת העיר הממונה על הרווחה בסיעת הבית היהודי, לשעבר מנהלת ביה"ס "ישורון" וכיום בכירה בהסתדרות המורים. ובינתיים אורגד, עיתונאי במקצועו יצא השבוע לחופשה מתפקידו ברדיו עד לבחירות. אורגד הוא ידידו של השר משה כחלון ותומך מאוד במדיניות הכלכלית חברתית של שר האוצר.

אהרון אורגד צילום בני טפירו
אהרון אורגד צילום בני טפירו

אורגד,  נשוי ואב לשניים, יליד נתניה, איש גלי צה"ל והעיתון "חדשות" בעברו, מוכר בכל שכונות העיר בשל פעילותו במשך עשרות שנים.  האג'נדה העיקרית של רשימתו תהיה חברתית – חינוכית והיא תקרא לשינוי בסדרי העדיפויות התקציביים בעיר, להקדשת משאבים מקסימאליים לחינוך, לרווחה ולקהילה, ופעילות משודרגת עם נוער וצעירים בשכונות.  בתכניות הרדיו  שלו הרבה אורגד להתבטא בנושא ולא אחת אמר כי נתניה התפתחה בתחום הנדל"ן אך נתקעה בתחום החברתי ובשכונות. בתחום טוהר המידות ברשויות הוא קרא לא לכלול פוליטיקאים בוועדות היתרי הבנייה אלא אך ורק אנשי מקצוע. לדבריו:  "שורש הרע הוא הקשר ביו אנשי הון לפוליטיקאים בתחום הנדל"ן. כאן מתחילות כל הצרות וצריך לגדוע את הקשר הזה. נבחרי ציבור צריכים לעסוק בתכנון, בחזון של העיר מלמעלה ובשרות לתושב למטה ולא במתן היתרים". עוד מציע אורגד שמבקרי העיריות  יהיו כפופים למבקר המדינה ולא לראש הרשות המקומית כדי לתת לתפקיד זה יותר שיניים במאבק בשחיתות.

לצד פעילותו התקשורתית הענפה לאורגד  יש קבלות על פעילות חברתית וקהילתית. הוא מקובל על רבנים חשובים ובעלי השפעה בעיר, ומאידך הציבור הכללי אוהד אותו בגלל הגישה הסובלנית שלו ופעילותו בת עשרות שנים למען כל האוכלוסיות כפי שעשה למשל במאבק הנחוש לסילוק חברת הגבייה והעיקולים ״הדס״.

ד"ר אביטל לאופר, סגנית ראש העיר לשעבר והממונה על החינוך: "אשמח לראות איש ערכי כמוהו בעל השקפות חברתיות משתלב בהנהגה בכלל ובתחום החינוך בפרט. יש לו הרבה מה לתרום".

אורגד ידוע כמי שמאמץ זה 18 שנה את מיכל גנון, פצועת הפיגוע הקשה מחדרה ששתי רגליה נקטעו והוא מלווה אותה ואת משפחתה מאז באופן צמוד.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות