fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהפכה בחינוך קרית אתא: עוברים ליום לימודים ארוך

יום לימודים ארוך. צילום: דוברות העירייה
יום לימודים ארוך. צילום: דוברות העירייה

השבוע נערכה ישיבת עבודה בשיתוף מנהלי בתי הספר היסודיים בנושא המשך הפעלת תכנית מיל"ת בשנת הלימודים החדשה תשע"ט.

התכנית החלה לפעול בבתי הספר עבור תלמידי כיתות ה'-ו' בשנת הלימודים תשע"ח במטרה לצמצם פערים לימודיים ולתת הזדמנות שווה לתלמידים במערכת החינוך כך שיהיו מוכנים לקראת המעבר מביה"ס יסודי לחטיבה.

תכנית מיל”ת היא תכנית כלל-ארצית לקידום תלמידים בתחום הלימודי והחברתי, כאשר קרית אתא הינה הרשות היחידה שהחליטה להרחיב את התכנית ולממנה מתקציב העירייה במטרה לעודד הישגים לימודיים בקרב בתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים. התכנית מאריכה את יום הלימודים ומעניקה מעטפת טיפולית-מטפחת על-ידי תוספת שעות לימוד במקצועות הליבה, שפה ומתמטיקה.

יום לימודים ארוך. צילום: דוברות העירייה
יום לימודים ארוך. צילום: דוברות העירייה

במסגרת התכנית יקבלו התלמידים תוספת של שעתיים, ארבעה ימים בשבוע, סך הכל של שמונה שעות שבועיות לתלמיד, כולל ארוחת צהריים חמה ופעילויות העשרה מגוונות. התכנית מופעלת על ידי צוות של מורים ואנשי מקצוע והיא מורכבת מתכנים לימודיים ופעילויות נוספות הכוללות העשרה וטיפול פרטני לילדים בעלי ליקויי למידה, קשיים רגשיים והתפתחותיים ועוד. המרכיב הלימודי בתכנית משלים את תכנית הלימודים הבית ספרית, ומהווה המשך ישיר של יום הלימודים הרגיל בעבור הילדים.

מעיריית קרית אתא נמסר: "מדובר בתהליך חינוכי מקיף הכולל שינוי גישה יסודי של האקלים החינוכי תוך התייחסות שונה לכל בית ספר על מנת שנוכל לגעת בקשיים של כל ילד וילד ולהעצים את יכולותיו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות