fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהפך: האם אוסטין אג'ידה בדרך חזרה לחדרה?

אוסטין אג'ידה (צילום: הפועל חדרה)

האם השוער הניגרי אוסטין אג'ידה בדרך חזרה להפועל חדרה? ל"חדשות חדרה" נודע, כי השוער ביקש השבוע מראשי המועדון לחזור ולהתאמן בקבוצה עד הבוררות בעניינו שתיערך בשבוע הבא.

אג'ידה תבע את הקבוצה בסך של כ-360 אלף שקלים, בטענה על הפרת חוזה כאשר בחדרה הודיעו לשוער עוד לפני פתיחת העונה כי אינו נמצא בתוכניות הקבוצה. השוער הגיע בסוף השבוע למתחם האימונים ושוחח עם ראשי המועדון ועם המאמן ניסו אביטן אישר לו לשמור על הכושר בשלב זה.

אוסטין אג'ידה (צילום: הפועל חדרה)
אוסטין אג'ידה (צילום: הפועל חדרה)

בחדרה הסבירו, כי אם ייראו כי הבוררות בעניינו של השוער תלך לכיוון שלילי מבחינתם והקבוצה תצטרך לשלם את הסכום על פי חוזהו, אז ישנה אפשרות כי אגי'דה יחזור לסגל הרחב ואף יקבל הזדמנות נוספת להוכיח את עצמו על כר הדשא.

"הופתענו לראות אותו אחרי שבועיים שכבר לא היה כאן. הוא הוריד יותר מ-10 קילוגרמים ונראה שונה לחלוטין" אמרו בהנהלת המועדון והוסיפו: "אם נראה שהוא רציני ורוצה לחזור כאשר הוא מוכן לרדת בדרישותיו הכספיות אז נחליט להשאיר אותו בסגל. אין טעם שנשלם סתם את הבוררות מבלי להשתמש בו".

בינתיים, הקבוצה הגישה ערעור על עונש של הפסד טכני אותו קיבלה מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בעקבות שיתופו של החלוץ משה בן לולו. בחדרה אומנם פסימים לגבי הסיכויים לזכות בערעור אך עדיין מקווים כי אולי בבית הדין העליון של ההתאחדות יקבלו את טענותיהם כי אכן מדובר בטעות אנוש שנוצרה בעקבות הסברים לא נכונים של נציגי הפקידות של ההתאחדות לכדורגל. "נקווה שנוכל להחזיר את הנקודה האבודה" אמרו בחדרה.

בנוסף הקשר אבירן תורג'מן נפרד סופית מהמועדון. תורג'מן ששימש כקפטן הקבוצה בשנתיים האחרונות הגיע להסדר עם הנהלת הקבוצה על התרת חוזהו וכבר בוחן מספר אופציות בליגה א. מאידך החלוץ ויאם עמאשה שחתם רק בשבוע שעבר נראה בכושר משחק נהדר למרות שלא שיחק כשחקן פעיל בשנה וחצי האחרונות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות