fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהפך בסיעת הבית היהודי בקרית מוצקין: רשימתו של נחום מזוז זכתה בבחירות הפנימיות

נחום מזוז. צילום: גבי אדוני
נחום מזוז. צילום: גבי אדוני

בתום מערכת בחירות יצרית בסניף הבית היהודי בקרית מוצקין, זכתה רשימתו של חבר מועצת העיר נחום מזוז, ברוב מוחץ. זכייה זו מאפשרת לו כעת להוביל את הסניף של הבית ולהתכונן לקראת הבחירות המקומיות שיערכו בחודש אוקטובר הקרוב.

הבחירות נערכו ביום שני השבוע בין שלוש רשימות: רשימתו של נחום מזוז, רשימתו של בומה ברח"ד ורשימה של סרוגי מוצקין. במהלך החודשים האחרונים פעלו המועמדים בקרב קהל הבוחרים על מנת לקבל את קולם.

נחום מזוז. צילום: גבי אדוני
נחום מזוז. צילום: גבי אדוני

בתום ספירת הקולות התברר לרשימת הבית היהודי נבחרו 31 מועמדים ומתוך זה 19 שייכים לרשימתו של מזוז. דבר זה מציב את מזוז בעמדה המרכזית ביותר בסניף וכתוצאה מכך גם ללחץ גדול יותר להוביל את הסניף להישגים ברמה המקומית.

"אני מודה לשתי הקבוצות הנוספות שנתנו לי 'פייט' רציני",  מסר מזוז עם היוודע תוצאות הבחירות, הבוחרים הגיעו למסקנה שצריך לעשות שינוי בנהגת הסניף ויש הרבה מה לעשות ולשנות. הדבר הכי חשוב כעת זה לשנס מותניים, להתאמץ ולפעול בצורה מסודרת ללא קליקות פנימיות, כי רק בדרך זו נוכל להגיע להישגים טובים יותר".

מזוז, שבבחירות הקודמות נבחר כמספר שניים בהנהגת הסניף, מסר כי הוא מצפה שכל פעילי הבית היהודי ילכדו את השורות ויפעלו במשותף. הוא גם פנה בקריאה לציבור הדתי מהמפלגות האחרות להצטרף לבית היהודי ולפעול בצורה מאוחדת. בישיבתה הבאה של הנהגת הבית היהודי אמור מזוז לקבל את המינוי של יו"ר הסניף המקומי ולהיות זה שיוביל אותה להתמודדות למועצת העיר. כיום יש לסיעה שני חברי מועצת עיר ומזוז מסר כי בכוונתו לפעול לבחירתו של לפחות עוד חבר מועצה נוסף למועצת העיר.

למזוז צפויה עבודה רבה בתקופה שנותרה עד לבחירות המקומיות. הסניף המקומי של הבית היהודי ידע ויכוחים וסכסוכים פנימיים שגרמו לפיצולו. בתקופה הקרובה יאלץ מזוז לפעול בקרב הפעילים על מנת לשכנעם לשכוח את העבר ולבנות סיעה יציבה שתוכל להתמודד  בהצלחה ולהגדיל את כוחה במועצת העיר.

בנוגע להתמודדות לראשות העירייה, מסר מזוז כי הוא אינו מתכוון להתמודד על ראשות העירייה מתוך ידיעה כי נכון להיום אין סיכוי לאף מועמד לנצח את ראש העירייה המכהן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות