fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהליגה הספרדית השנייה להפועל עזריאלי עכו: גל אראל סיכם

ברוך המצטרף. יו"ר עכו רוזנפלד וחבר העמותה עיאש עם הרכש החדש, גל אראל (צילום: ויקטור כהן)

הקבוצה סיימה את משחק החוץ שלה נגד אחי נצרת בתיקו אפס, והפער בינה לבין מוליכת הטבלה, מכבי נתניה, הוא כעת 2 נקודות. אז נכון ששתי קבוצות יזכו בסיום העונה בכרטיס העלייה לליגת העל, אבל אם נסתכל מטה, נראה שבית"ר ת"א/רמלה, שניצחה, צמצמה את הפער מעכו ל-3 נקודות. ביום חמישי השלימה הפועל רמת גן את משחקה נגד רמת השרון (המשחק הסתיים לאחר סגירת הגיליון), ואם גם היא ניצחה, הרי שהפער הצטמק עוד יותר ויעמוד על 2 נקודות בלבד.

היה ברור שהמפגש נגד אחי נצרת הוא מהמורה קשה, אבל עכו, בשביל לחזור לליגת העל, צריכה לדעת לעבור מכשולים כאלה.

המשחק עצמו היה די שקול עם הזדמנויות לשתי הקבוצות, כך שחלוקת הנקודות, משקפת את מה שהתרחש במגרש.

המאמן שלומי דורה: "הגענו למצבים, אבל לא השכלנו להכריע את המשחק. לא צריך להיכנס למרה שחורה מנקודה במשחק חוץ קשה, ונתאפס כדי לחזור למסלול הניצחונות. ידענו שהסיבוב השני יהיה יותר קשה, ונצטרך לעשות את העבודה בדיוק כמו שעשינו בסיבוב הראשון. היינו רוצים להתחזק בלפחות בעוד שחקן אחד, אבל אני מודע למגבלות התקציביות של המועדון. אם לא, אותם שחקנים שהובילו אותנו בסיבוב הראשון, יהיו אלה שימשיכו להוביל אותנו להצלחה גם בהמשך".

galarel
ברוך המצטרף. יו"ר עכו רוזנפלד וחבר העמותה עיאש עם הרכש החדש, גל אראל (צילום: ויקטור כהן)

הקשר גל אראל (27), שהגיע בקיץ האחרון להפועל רעננה מליגת העל, סיכם השבוע בעכו עד תום העונה. במידה ועכו תעפיל בסיום העונה הנוכחית לליגת העל, החוזה יוארך אוטומטית לעונה נוספת.

אראל החל את דרכו במחלקת הנוער של הפועל חיפה, ובעונת 2006/7, היה שחקן בקבוצת הנוער של הפועל חיפה, שזכתה באליפות תחת הדרכתו של המאמן שלומי דורה.
בגיל 18, כבר ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת של הפועל חיפה, ששיחקה אז בליגה הלאומית, ועלה עמה לליגת העל.

אראל הספיק לשחק גם בהפועל באר שבע, בחימנסיק מהליגה השנייה בספרד ובקבוצה זבישה בידגושץ' מהליגה הפולנית.

בקיץ האחרון חזר לישראל וחתם ברעננה. השבוע, הוא כבר הספיק לערוך את הופעת הבכורה שלו בעכו כשנכנס כמחליף במשחק החוץ נגד אחי נצרת.

יו"ר הפועל עזרילאי עכו, דודי רוזנפלד: "גל אראל שחקן מצוין עם ניסיון ואני בטוח שהשילוב הזה, של יכולת גבוהה וניסיון, יסייעו לנו להשיג את מטרתנו. אני גאה ששחקן ברמתו מצטרף אלינו ומאחל לו הצלחה".

בקבוצה נמשכים המאמצים להתחזק בשחקנים נוספים.

המאמן דורה: "אנחנו חייבים לרענן את הסגל ולהזרים דם חדש".

החלוץ עזאת חלאילה, שביקר את הצוות המקצועי בעקבות אי שיתופו במשחק נגד מכבי נתניה, התנצל על התנהגותו ויעמוד בפני ועדת משמעת פנימית של האגודה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות