fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מדליית זהב לטמלקובה הבולגרייה המייצגת את ישראל

טמלקובה (צילום: איגוד הגודו)

הג'ודוקא הבולגרייה שמייצגת את ישראל, בטינה טמלקובה, זכתה בשבוע שעבר במדליית זהב בתחרות הגראנד פרי היוקרתית במשקל של עד 52 קילוגרמים בטאשקנט שבאוזבקיסטן.

טמלקובה ניצחה באיפון בגמר את אגתה פרנק מפולין. מדובר במדליה ראשונה לג'ודוקא בסבב בוגרים לאחר מספר הצלחות בסבב ג'וניור. למרות זאת, לא הכול ורוד סביב הספורטאית.

אשרת השהייה שלה הוארכה לאחרונה בחודשיים ותוקפה יפוג בסוף החודש. אם משרד הפנים יחליט לא לשנות את המצב ולהעניק לה את הדרכון ובהמשך גם אזרחות, היא תגורש מישראל.

טמלקובה (צילום: איגוד הגודו)
טמלקובה (צילום: איגוד הגודו)

לאחרונה נפתחה עצומה שקוראת לשר הפנים אריה דרעי לתת אזרחות קבועה לישראלית. מי שיזם את העצומה הוא פעיל חדרתי אייל פבזנר שהצליח להחתים כבר יותר מאלף אנשים שמצדדים בספורטאית הבולגרייה שהיא גם בת זוגתו של הג'ודוקא החדרתי ברוך שמאילוב והשניים מתכננים להתחתן. פבזנר, אב לג'ודוקא צעיר החליט לנסות ולעזור לזוג הצעיר ומתכוון לפתח את העצומה באמצעי התקשורת השונים עד לקבלת האזרחות המלאה. "מדובר בספורטאים צעירים שהתאהבו ורוצים לבנות משפחה בישראל וצריך להעריך את זה ולעזור להם" אמר פבזנר.

גם שרת הספורט מירי רגב כבר פנתה לשר דרעי בבקשה למתן אזרחות עבור הג'ודוקא. "אמשיך לפעול עד אשר היא תקבל את האזרחות הישראלית, כך שתוכל להמשיך ולייצג אותנו בכבוד באליפות אירופה שנה הבאה בישראל" הבטיחה השרה רגב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות