fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מדוע ראש המועצה מסרב לשפץ חצר גן ילדים במושב יערה?

ועד ההורים במושב יערה מאיים להשבית את הלימודים מחר (שישי) בגן היחיד במושב, לאחר שראש המועצה האזורית מעלה יוסף לא עמד בהבטחתו לשפץ את חצר הגן

ועד הורים במושב יערה מאיים להשבית את הלימודים בגן הרב גילאי במושב, לאור אי קיום הבטחתו של ראש המועצה האזורית מעלה יוסף שמעון גואטה לשפץ את חצר הגן.

IMG-20170827-WA0023 IMG-20170827-WA0024 IMG-20170827-WA0027 IMG-20170827-WA0020
במושב יערה לומדים 32 תלמידים בגילאי 3-6 בגן מעורב יהודי ובדואי. כבר למעלה משלוש שנים שההורים זועקים לשפץ את החצר, שעדיין מלאה בחצץ במקום במשטח גומי. בשנת הלימודים תשע"ח ילמדו בגן 15 ילדים בגילאי טרום-טרום חובה.

אחת האמהות אמרה השבוע ל"צפון-1"כי הצוות נפגש עם מנהל אגף החינוך, שהבטיח הבטחות, אך הם לא קיבלו תשובות ראויות. בנוסף טענו ההורים, שגואטה הבטיח להורים שבחודש אוגוסט הגן ישודרג ויבוצע שיפוץ בחצר, אך דבר לא קרה.

שמעון גואטה
אגו? שמעון גואטה (צילום: יח"צ)

לטענת ההורים, בשנה שעברה נפגעו מספר ילדים כתוצאה ממשחק על החצץ. לאחד הילדים נכנס חצץ לאוזן, ילד אחר נפגע עם חשש לשבר באף ואינספור מקרים של ילדים שנופלים על החצץ וסובלים מפגיעות יבשות. עוד טוענים ההורים, כי בחצר אין כל ציוד מתאים לילדים, לטענתם בחצר אין משחקים, אין ספסלי ישיבה, רשת צל, או שולחנות כתיבה ויש להחליף את ארגז החול ולהביא להורדת המתקנים המסוכנים.
"לצערנו ראש המועצה לא קיים את הבטחתו, כבר יותר משלוש שנים ולכן נאלץ להשבית את הגן עד שלא יתוקנו כל הליקויים", מסרו ההורים.
ביום שלישי השבוע נפגש ועד ההורים עם גואטה בפעם השניה, אך הפגישה עלתה על שרטון. לטענתם, גואטה לא היה מוכן להתחייב בכתב על שדרוג חצר הגן ואמר להם כי הוא לא מוכן להתחייב, לא ל-30 יום ולא לשנתיים.
מהמועצה האזורית מעלה יוסף לא נמסרה תגובה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות