fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מדוע סניף מקדולנד'ס בקרית חיים לא משרת אופנוענים בשירות דרייב אין?

מקדונלד'ס סניף קרית חיים. צילום: דורון גולן
מקדונלד'ס סניף קרית חיים. צילום: דורון גולן

רוכבי אופנועים ואופניים, בסניף מקדולנד'ס בקרית חיים לא רוצים להעניק לכם שירות "טייק אווי" דרך חלון השירות וזאת בטענה שמדובר בהנחייה שנועדה לשמור על בטחונם של הרוכבים. הלכה למעשה, נהג רכב פרטי יכול לקבל שירות גם אם הוא מסומם או שיכור ורוכב דו-גלגלי ייתקל בסירוב.

מקדונלד'ס סניף קרית חיים. צילום: דורון גולן
מקדונלד'ס סניף קרית חיים. צילום: דורון גולן

ביום ראשון השבוע בשעות הערב הגיע רוכב אופנוע אל סניף מקדונלד'ס ברחוב אחי אילת בקרית חיים, אל חלון השירות על מנת לעשות הזמנה.

לאחר שאיש מעובדי הסניף לא ניגש לקבל את ההזמנה הוא נכנס לסניף ונאמר לו על ידי אחראית המשמרת שרוכבי אופנוע ורוכבי אופניים לא מקבלים שירות דרך חלון ההזמנות. לדבריה מדובר בהנחיה של רשת מקדולנד'ס בישראל מתוך מחשבה על בטחונם של רוכבי הדו-גלגלי. עם זאת, ניתן לעשות את ההזמנה בתוך הסניף עצמו.

על אף דרישותיו החוזרות ונשנות של האופנוען לקבל שירות כפי שמקבל כל אדם אחר בחלון ההזמנות, סירבה אחראית המשמרת לעשות כך וחזרה על טענותיה. הרוחות התלהטו כאשר האופנוען ניסה לצלם את הסניף מהמדרכה הציבורית ונתקל באיומים מצידו של צעיר שהזדהה כאחיה של אחראית המשמרת שאף איימה בתביעה משפטית.

במחלקת הדוברות של מקדונלד'ס היו מופתעים לשמוע על איסור השירות לרוכבי אופנוע ורוכבי אופניים ושלא לציטוט נאמר כי לא ידוע על הנחיה כזו. בתגובה לנעשה בסניף מקדולנד'ס בקרית חיים נמסר: "אנו שמחים לשרת את רוכבי האופנועים כמו שעשינו תמיד. הנושא נבדק ונמצא בטיפול".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות