fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מדגם רדיו חיפה: קליש-רותם זכתה בבחירות בחיפה

"שבועות רבים של חקר הנושא". קליש רותם | צילום: יח"צ
"שבועות רבים של חקר הנושא". קליש רותם | צילום: יח"צ

מהפך בעיר הכרמל: אחרי 15 שנים, יונה יהב יפנה את כסאו לטובת עינת קליש-רותם, שזכתה ב-57.8% מקולות הבוחרים. כך על פי מדגם שערכה תחנת רדיו חיפה. יהב קיבל רק 35.8% – כאמור על פי מדגם ראשוני.

מועמדותה של קליש-רותם בבחירות אושרה סופית רק לפני שבוע, כאשר בג"צ קבע כי תוכל להגיש את רשימתה לבחירות ולהשתתף בהן. זאת לאחר שבית המשפט המחוזי נתן תוקף משפטי ואישר את החלטת משרד הפנים לפסול את מועמדותה באופן מנהלי.

סיעת הירוקים של חיפה, שצפויה להכפיל את כוחה במועצה הבאה, חגגה מיד עם קבלת תוצאות המדגם את הישגה המרשים המסתמן – 4 מושבים במועצה (על פי המדגם). "הסתובבנו כל היום בשטח, עברנו בין הקלפיות, שוחחנו עם בוחרים, חשנו את הדופק וידענו שהציבור איתנו", אמר אביהו האן, יו"ר הסיעה. "הבוחרים ידעו להעריך רשימה איכותית, מסורה, נחושה ובעיקר ערכית ולוחמת למען הסביבה, התושבים והעיר ולא למען כסא או משרה. לא התפשרנו על ערכינו, לא התקפלנו למול לחצים כבירים ולא ויתרנו על דרכנו הישרה והערכית והציבור השיב לנו באמון. אנו מודים לציבור החיפאים מקרב לב ומתחייבים לשרתו בנאמנות, ביושר ובאותה תחושת שליחות שעמה יצאנו לדרך", הוסיף האן.

האן שלח ברכת נצחון לד"ר עינת קליש רותם, ראשת העיר הנבחרת, ואיחל לה הצלחה רבה בתפקידה. "הציבור אמר את דברו בבירור וכעת חובת ההוכחה על כולנו", אמר.

בחיפה נרשם שיעור הצבעה של 46.2%, מעט פחות משיעור ההצבעה הארצי שחצה את רף 50 האחוזים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות