fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק: הילד המחונן יתנדב בגזברות בעירייה

עמית אלקה ממגדל העמק פנה לראש העיר אלי ברדה עם בקשה בלתי שגרתית- להתנדב במחלקות העירייה בחופש הגדול
אלעד והחברים בגזברות (צילום עצמי)
אלעד והחברים בגזברות (צילום עצמי)

בזמן שחבריו ישתוללו בקייטנה או יקפצו לבריכה, עמית אלקה בן ה־11 ממגדל העמק "יצלול" לדוחות הכספיים בגזברות ויסייע לאגף הדוברות בעירייה שם ביקש להתנדב במהלך החופש הגדול.

מיד אחר כך, ב־1 בספטמבר, יחזור ללימודים וככל הנראה, ידלג על כיתה ו' ויקפוץ היישר לכיתה ז', שם יצטרף לכיתת מופת בביה"ס אורט רוגוזין בעיר.

אלעד והחברים בגזברות (צילום עצמי)
אלעד והחברים בגזברות (צילום עצמי)

עמית, הבן השני מארבעה של אפרת ודרור, לומד בכיתה ה' בביה"ס גיורא יוספטל, שם הוא נחשב לתלמיד פעיל ומוביל. לאחרונה החליט לשלוח הודעה בפייסבוק של ראש העיר אלי ברדה עם בקשה לא שגרתית- בקשה להתנדבות במחלקת הגזברות במהלך החופש הגדול. ראש העיר ברדה הופתע מהבקשה והזמין את הילד ללשכתו. "זיהיתי שמדובר בילד פיקח עם פוטנציאל גבוה וביקשתי לשלבו כמתנדב במחלקות שונות בקיץ על פי בקשתו. אני גאה בילד המוכשר שמבקש לתרום לטובת הקהילה", אמר ברדה.

אפרת, אמו של עמית מספרת בחיוך גאה על בנה, "במתמטיקה הוא אובחן ברמה של כיתה ט' והוא עומד על ממוצע 100 בכל המקצועות וזה רבות בגלל צוות בית הספר שתומך ומשקיע בתלמידים שלו. בנוסף, הוא משתתף בחוגי העשרה במכללת אורנים ובשעות הפנאי בבית הוא לומד סטטיסטיקה, כלכלה ומדפיס לעצמו מבחנים מהתיכון ופותר אותם. אני רוצה שהוא יהיה מאושר ואם הוא מעדיף לתרום מזמנו בחופש הגדול למען שליחות ציבורית אז אנחנו שמחים".

מבחינת עמית, הוא כבר מחכה לתחילת החופש כדי להתחיל בהתנדבות, "אעשה כל מה שיגידו לי. אני אוהב לעבוד על אקסלים ועל כל תוכנות האופיס ויכול לסייע רבות לצוות הגזברות וכך גם אצבור ניסיון".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות