fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מבצע הפינוי המוטס של ורדית אלון מכרמיאל הסתיים בהצלחה

ורדית בדרך עם אביחי חדד
צילום דוברות מד"א

מבצע הפינוי המוטס הסתיים בהצלחה:
וורדית אלון שנפצעה בתאונה בתאילנד הוטסה ארצה בליווי צמוד של פראמדיק מד"א ונחתה הבוקר בישראל

לפני מספר ימים נפצעו קשה זוג ישראליים במהלך חופשה בתאילנד * מד"א נרתם לעזרתם והבוקר בליווי צמוד של פאראמדיק מד"א, נחתה בארץ וורדית אלון שנפצעה קשה * אלי בין, מנכ"ל מד"א: " אני מברך על שובם ארצה, מאחל להם החלמה מהירה ושמח כי יוכלו לחגוג את המשך החג בביתם בישראל "

קובי ביטון וורדית אלון, זוג בשנות ה-30 לחייהם, טס לחופשה זוגית בתאילנד שנגמרה באירוע טרגי. לפני מספר ימים, במהלך טיול בקופנגן סטו מהדרך והתהפכו לתעלה שהייתה בצידי הדרך. ורדית וקובי נפצעו, כאשר וורדית סובלת משברים בצוואר וצריכה לעבור ניתוח קשה לשיקום בארץ. לאחר טיפול רפואי ראשוני הוטס קובי ארצה והגיע לפני מספר ימים בסיוע של בכירי חברת פרטנר בהווה ובעבר בהם מר חיים רומנו, חברת אל על, חברת Medassis, חברת IMA, עיריית כרמיאל, קפה לנדוור ועוד.

לבקשת המשפחה, מגן דוד אדום נרתם לעזרה וסייע בהעברת קובי מנתב"ג לבית החולים תל השומר, להמשך טיפול רפואי. כמו כן, לאור בקשות המשפחה ברשתות החברתיות לסיוע של פארמדיק שילווה את ורדית ארצה, נרתם מגן דוד אדום לסייע. הבוקר נחתה בארץ וורדית אלון, הפצועה, בליווי אביחי חדד, פראמדיק בכיר במד"א, שטס במיוחד לבית החולים בבנגקוק לסייע בהחזרתה של ורדית לישראל.

קובי אלון, אח של וורדית: "אנו מודים להירתמותו של מנכ"ל מד"א, אלי בין, לסייע לנו ובמיוחד לפראמדיק מד"א, אביחי חדד, על הטיפול המסור, המקצועי והדאגה. מעבר לטיפול המסור, אביחי עזר לנו להפיג חששות רבים ולהבין את המצב הרפואי טוב יותר. זה מדהים לראות עד כמה שישראל ערבים זה לזה. כעת, עם הנחיתה, ישנה ההרגשה של בית, ומסתמן שהיום וורדית תנותח. אנו קוראים בבקשה לכל מי שיכול לסייע לנו לתרום בחשבון הבנק הייעודי שהמשפחה פתחה לתרומות לוורדית, על מנת לכסות את עלויות הטיפול הגבוהים במיוחד שניתנו לוורדית ובעלה בבית החולים בבנגקוק (קישור לתרומות – https://www.giveback.co.il/project.aspx?id=573 ). המשך חג שמח".

אלי בין, מנכ"ל מד"א: "כשנודע לנו על התאונה הקשה וזוג הישראליים שמאושפז בתאילנד היה לנו ברור כי נירתם לסייע למשפחותיהם להבאתם להמשך טיפול בארץ.

ורדית בדרך עם אביחי חדד
צילום דוברות מד"א

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות