fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאמן הפועל חדרה נפצע בקטטה במשחק נגד הפועל עפולה

אגרבייה מקבל טיפול על המגרש
אגרבייה מקבל טיפול על המגרש

אירוע מכוער נוסף בכדורגל הישראלי והפעם במשחק בליגת נוער ארצית במשחק בין הפועל עפולה לבין הפועל חדרה.

לקראת הדקה השמונים לאחר שחדרה השוותה ל-1:1 הייתה אמורה הקבוצה להוציא כדור חוץ ומאמן הפועל עפולה יוסי עמר מנע את כדור החוץ משחקן חדרה.

בין השניים התפתחה מהומה. עמר הכה את השחקן החדרתי. מאמן חדרה חוסיין אגבריה הגיע לספסל של עפולה בכדי לעצור את המהומה ובמקום התפתחה מהומה גם מהקהל ביציע שקפצו למגרש.

אחד מהאוהדים פגע לטענת אנשי חדרה באגברייה לאחר שחבט בו מספר פעמים והאחרון איבד את ההכרה. לאחר דקות ארוכות נרגעה האווירה כאשר אנשי חדרה זעמו על כך שעפולה לא העמידה חובש למשחק.

אגרבייה מקבל טיפול על המגרש (צילום באדיבות הפועל חדרה)
אגרבייה מקבל טיפול על המגרש (צילום באדיבות הפועל חדרה)

למקום הוזמנה ניידת משטרה ואמבולנס שהגיע לאחר כעשרים דקות. כשעה לאחר האירוע יצאו אנשי חדרה לכיוון ביתם ואגברייה פונה לבית החולים.

המנהל המקצועי של המועדון ישראל צרפתי שנכח במקום: "זה היה מחזה מכוער שלא נתקלתי בו כשחקן ולא כמאמן. ירד אדם ופשוט חבט במאמן שלנו. כל הבלגן התחיל סביב המאמן שלהם יוסי עמר שהתנהג בצורה מחפירה. לא היה חובש במגרש וכבר הגשנו תלונה בהתאחדות לכדורגל.

המשחק היה ספורטיבי עד אותו רגע ועמר עשה את הבלגן. אגבריה גם הגיש תלונה במשטרה ואני מקווה שמי שעשה את זה ישלם ביוקר. כל השחקנים וההורים שלנו בהלם. מדובר במחזה מחריד. אין מקום לאירועים האלה ומבחינתי אם לא יטפלו בזה כמו שצריך, אפשר לסגור את הכדורגל".

ן הנוער של חדרה שנפצע (צילום; הפועל חדרה)
ן הנוער של חדרה שנפצע (צילום; הפועל חדרה)

מנהל קבוצת הנוער של עפולה, יוסי יעקב אמר בתגובה: "היה כדור חוץ לחדרה והמאמן שלנו הרים את הכדור והעביר אותו באיטיות וניסה לבזבז זמן. השחקן של חדרה דחף אותו וניגשתי בכדי להפריד בין הצדדים. המאמן של חדרה פתאום רץ לספסל שלנו שזה לא התחום שלו והתפתחה תגרה במקום. היה הרבה קהל מסביב ומישהו מהקהל בעט במאמן שלהם. לצערנו אנחנו לא מכירים אותו. הזמנו ניידת משטרה ואני אישית הזמנתי את האמבולנס. היה חובש במגרש אבל אנשי חדרה לא נתנו לו להתקרב בגלל כל הבלגן. אני חושב שאם המאמן שלהם לא היה ניגש לספסל שלנו שזה לא התחום שלו, שום דבר לא היה קורה. מדובר במקרה אמוציאנלי שיטופל במועדון שלנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות