fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאות כבר נרשמו להגרלה לתוכנית מחיר למשתכן

התקווה של הילדים. כחלון (צילום: חיים מסיקה)

זו הפעם הראשונה שחדרה משתתפת בתוכנית מחיר למשתכן. במסגרת ההגרלה הגדולה מוגרלות בעיר 47 דירות, מהן תשע דירות רק לבני המקום. תאריך סיום ההרשמה הוא השבוע, 19 בחודש. בנובמבר תיפתח הגרלה נוספת.

בני המקום מוגרלים פעמיים בעיר בה הם גרים. בפעם הראשונה כבני המקום רק בדירות שמוקצות עבור בני המקום ולאחר מכן, הם מוגרלים בהגרלה של שאר הדירות. בזכות תוכנית למשתכן זכו עד כה 248 זוגות צעירים מחדרה בדירה מחיר מופחת.

התקווה של הילדים. כחלון (צילום: חיים מסיקה)
התקווה של הילדים. כחלון (צילום: חיים מסיקה)

שר האוצר, משה כחלון: "חדרה הצטרפה לרשימה ארוכה של ערים שמשתתפות בתוכנית. פרויקט מחיר למשתכן זה הדבר הכי טוב שעיר יכולה לקבל. אלה דירות איכותיות שמביאות אוכלוסייה צעירה ואיכותית. העיר רק תרוויח מפרויקט כזה. עיר שלא יהיה בה מחיר למשתכן תישאר מאחור. בזמן האחרון התכנית נמצאת תחת מתקפה חסרת תקדים מצד גורמים אינטרסנטיים. הם לא תוקפים אותי, הם תוקפים את התקווה של הילדים שלנו לדירה. את התקווה של הזוגות הצעירים לדירה משלהם. ההגרלה הזו תיתן מענה לרוב משתתפי סדרה א'".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות