fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאבק לוחמי האש: יופסקו אימונים והדרכות במחוז צפון

צילום ארכיון: דוברות הרשות הארצית לכיבוי והצלה

ארגון הכבאים הארצי, בראשות אבי אנקורי, יחריף את הצעדים הארגוניים, במסגרת סכסוך העבודה שהוכרז ברשות, כך הודיע אתמול (שלישי) יו"ר הסתדרות המעו"ף ארנון בר דוד לנציב הכבאות, רב טפסר דדי שמחי. בר דוד מותח במכתבו ביקורת חריפה על ההתנהלות של הנהלת הרשות, תוך הסבת דגש על כך שההתעלמות השיטתית של נציב הכבאות מפניותיה של נציגות העובדים בניסיון להסדיר את הנושאים שבמחלוקת, דרדרה את מערכת יחסי העבודה לקריסה.

מתרגלים התמודדות עם חומרים מסוכנים.לוחמי האש. צילום: דוברות הרשות הארצית לכיבוי והצלה
מתרגלים התמודדות עם חומרים מסוכנים. לוחמי האש. צילום: דוברות הרשות הארצית לכיבוי והצלה

במסגרת החרפת הצעדים הארגוניים, תופסקנה בהדרגה פעילויות כמו: ההשתתפות בתרגילים, אימונים והדרכות, יציאה לאבטחות והנפקת טפסי 4, במחוז הצפון. בהמשך, הצעדים צפויים להתרחב למחוזות נוספים. יודגש כי כל הפעילות המבצעית השגרתית תתנהל כסדרה. בר דוד ציין כי הוא מקווה כי: "מערכת יחסי העבודה תעלה על מסלול של שיתוף פעולה והידברות".

עו"ד אסף אדר, מחזיק תיק הכבאים בהסתדרות המעו"ף, הצטרף לדברי בר דוד והוסיף כי: "האחריות שמוטלת על כתפיה של הנהלת הרשות הארצית לכבאות והצלה, מחייבת את קברניטי הרשות להבין את גודל השעה ולהתעשת על מנת למנוע את העמקת המשבר".

תגובת נציבות הכבאות וההצלה למכתבו השני של מר ארנון בר דוד:
חבל שתוך יום אחד בלבד ההסתדרות מחליטה להחריף את צעדי המחאה מול נציבות הכבאות וההצלה.
אנו מקווים שהדבר אינו מעיד על חוסר תום לב להגיע למשא ומתן לפתרון הסכסוך.
נקבעה פגישה ל-19/9/17, מצידנו ניתן להקדימה אפילו להיום. אנו שבים וקוראים לקיים משא ומתן לליבון כל המחלוקות למען לוחמי האש, העובדים ואזרחי מדינת ישראל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות