fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאבק גשר אולגה: לא נחכה להרחבת כביש החוף

 

המאבק הציבורי להרחבת גשר אולגה ממשיך היות על סדר היום. ביום שלישי שעבר נפגשו מנכ"ל העירייה יעקב זגדון ומהנדס העירייה נועם גרייף, עם מנכ"ל חברת נתיבי ישראל, ניסים  פרץ והצוות הבכיר של החברה. 

בפגישה הציגו זגדון וגרייף  את דרישתו של ראש העירייה צביקה גנדלמן לפיה הרחבת גשר גבעת אולגה לא תהא תלויה בהרחבת כביש החוף, פרויקט שעלול להיתקע מסיבות משפטיות. בנוסף  ביקשו השניים כי חברת נתיבי ישראל תאשר לחבר מידית את כביש החוף לעיר חדרה, באמצעות כביש פנימי מכביש החוף ועד לגשר אריק השרון. העבודות על הקמת הכביש החדש כבר החלו לאחר שהתקבלו אישורים להכין את תוואי הדרך.

IMG-20170524-WA0075

עוד בשורה חשובה מהישיבה האחרונה היא העברת תקציבים לביצוע מידי של עבודות רמזור כיכר המשטרה וביטול הכיכר שמייצרת פקקים ועומס בכניסה לעיר מכביש 4.

מנכ"ל נתיבי ישראל, ניסים פרץ, קיבל את כל דרישות העירייה והורה לצאת לתכנון מידי של הרחבת גשר אולגה ובתום עבודות התכנון, יוחלט האם להפריד את ביצוע העבודות, מעבודות הרחבת כביש 2.  המדובר בקיצור  של כ-3 שנים בלוחות הזמנים לביצוע הפרויקט.

בשורה משמעותית נוספת הינה לחבר מידית את העיר חדרה בכביש  פנימי מכביש החוף ועד לגשר אריק השרון. העבודות על הקמת הכביש החדש כבר החלו לאחר שהתקבלו אישורים להכין את תוואי הדרך.  הכביש החדש  יקל על התנועה והפקקים בגשר גבעת אולגה ובעיקר יקל על תושבי שכונות נווה חיים וויצמן.      

 

  

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות