fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לראשונה: קרית ממשלה תקום בנתניה

קרית הממשלה ב542 באדיבות אלקטרה
קרית הממשלה ב542 באדיבות אלקטרה

מאבק עיריית נתניה הסתיים בהצלחה לאחר שאושרה הקמת קריית ממשלה נפתית, שתכלול את כל משרדי הממשלה  ותקום לראשונה בנתניה. במסגרת אמבק ביקשה  העירייה ממשרדי הממשלה ומהדיור הממשלתי באוצר לאגד את כלל משרדי הממשלה של נפת השרון במתחם אחד ובכך לאפשר נוחות ונגישות לתושבי העיר והאזור לצד פיתוח מתחם 542א'.

הקריה צפויה לכלול את נציבות מס ההכנסה, משרדי המע"מ, רשות האוכלוסין, שירות התעסוקה, משרד המשפטים, משרד הבריאות, משרד הקליטה, בית הדין הרבני, משרד הרווחה, משטרה וכן את רשות הגבייה. בהמשך יוקצה במגרש הסמוך שטח להקמת בית משפט חדש.

קרית הממשלה ב542 באדיבות אלקטרה
קרית הממשלה ב-542  (הדמיה אדיבות אלקטרה)

קרית הממשלה תתפרש על שטח של כ- 10,000 מ"ר צפויה לקום על ציר בן צבי בנתניה מול בית הספר טשרניחובסקי בנתניה כאשר המבנה עצמו יהיה בן 13 קומות, מתוכן שלוש קומות תת קרקעיות.

מדובר בפרויקט שיצא לפועל על ידי הדיור הממשלתי שבמשרד האוצר, בשיטת PFI–Private Funding Investment  מה שאומר שהחברה הזוכה היא המתכננת, המממנת, המקימה ומי שתתפעל את קריית הממשלה.

את המכרז פרסם מנהל הדיור הממשלתי, כאשר בדצמבר 2017 אישרה מועצת העיר נתניה את החוזה שנחתם בין עיריית נתניה לבין הממשלה באמצעות מינהל נכסי הדיור הממשלתי במשרד האוצר, להחכרת השטח. החברה הזוכה היא חברת אלקטרה בע"מ, אשר תשקיע בפרוייקט כ – 250 מיליון שקלים, תתפעל את קריית הממשלה לתקופה של 25 שנה ותקבל בתמורה 12 מיליון שקל מדי שנה וכן מענק הקמה של 33 מיליון שקלים. בהמשך יופעל הפרוייקט בזכיינות לתקופה של 22 שנה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות