fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"לפרוש? דבר איתי אחרי שנעלה ליגה"

בגיל 42 הסמל של אליצור נתניה, אלירן גואטה, ממשיך לדהור קדימה חדור מטרה. בראיון טרום פתיחת העונה הוא מספר על הטראומה מהעונה הקודמת ומבטיח: "אין ספק לי שנהיה בצמרת הגבוהה"
אלירן גואטה (צילום: יניב לני)

אליצור נתניה כדורסל פתחה את אימוניה לקראת עונת המשחקים הקרובה כשהיא עדיין נושאת את הטראומה מהעונה שעברה, כאשר הובילה לאורך כל הדרך והפסידה בגמר הפלייאוף על חודו של סל.

במהלך הקיץ עזב המאמן אסף דותן ובמקומו נכנס עידן פלדה שבעבר אימן את הקבוצה בליגה הלאומית. גם הפעם מקווים כי פלדה יצעיד את הקבוצה לעונה טובה.

גם בסגל בוצעו שינויים, אך מי שימשיך להוביל את הקבוצה הוא הסמל הבלתי מעורער שלה, אלירן גואטה, 42, שעדיין כוחו במותניו. בראיון טרום עונה מספר גואטה על העונה החולפת ומסמן מטרות, גם אישיות, לעונה הקרובה.

הסמל קורא לכם, לא תבואו? אלירן גואטה (צילום: יניב לני)
הסמל קורא לכם, לא תבואו? אלירן גואטה (צילום: יניב לני)

נתחיל מהעונה הקודמת. זה נגמר בטראומה?

"לא יודע. הגענו למקום שרצינו להגיע, היינו במקום הראשון, הפסדנו וזה כואב. זה יכול והיה צריך להיגמר אחרת, אבל אנחנו עם הפנים קדימה".

מה בכל זאת היה חסר לכם ברגע הקריטי?

"קשה לומר. לא היה חסר לנו שחקן, אפשר לומר שסבלנו מחוסר מזל. אם היינו חדים יותר בסדרת הגמר, היינו מנצחים. בכל מקרה, אני גאה במה שעשינו ובתוצאות שלנו".

בכל זאת, אסף דותן פוטר ובמקומו הגיע עידן פלדה.

"אסף דותן הוא מאמן גדול, ביחד הגענו להישגים נפלאים ולפניו עתיד גדול. אני אוהב אותו ברמה האישית, אבל אני יכול להבין את ההנהלה שרצתה לשנות. דותן לא נכשל, הוא יכול ללכת בראש מורם בעקבות העונה שעברה. גם השחקנים מהשנה שעברה שעזבו, לא נכשלו, כולם עשו עונה מדהימה. פלדה הוא בעל ניסיון בליגה הזאת וזה ייתן להנהלה יותר ביטחון לעומת העונה שעברה".

 

מיותר לציין שהמטרה היא עלייה?

"המטרה הייתה ונשארה עלייה, אבל זה לא יהיה קל. כל שנה אנחנו שואפים גבוה וכך יהיה גם העונה. אין ספק לי שנהיה בצמרת הגבוהה".

מה דעתך על בניית הקבוצה?

"חשוב להדגיש כי גם בעונה שעברה הבנייה הייתה טובה. כרגע עוד לא התאמנו באופן מלא כל הסגל, לא ראיתי את כולם, אבל אני חושב שבנו כאן קבוצה ברמה הגבוהה ביותר. העובדה שיש לנו סגל רחב תעזור לנו לאורך כל העונה".

אלירן גואטה (צילום: יניב לני)

אתה בן 42 וממשיך לעוד עונה.

"אני ממשיך כי אני רוצה לעלות ליגה. אני גאה להיות חלק מהקבוצה ומודה לראשי המועדון שבחרו בי. אני רוצה לעזור יותר מהעונה שעברה ומקווה שהפעם זה יספיק כדי לעלות ליגה".

מתן נאור שהצטרף יעזור לעלות?

"שיחקתי הרבה משחקים נגד מתן, ובכל קבוצה שהוא היה בה הוא תיפקד כמנהיג. אני בטוח שהוא יתרום לנו כמו עוד שחקנים טובים שהצטרפו אלינו. למתן יש אופי מדהים והוא יעזור לנו גם ברמה המקצועית וגם ברמה המנהיגותית".

לאורך כל העונה שעברה הייתם בצמרת ואתם קבוצת הכדורסל הבכירה של נתניה, ובכל זאת בהרבה משחקים האולם היה ריק.

"קשה להסביר את זה וקשה לי לראות את זה. לא משלמים פה על משחקים וכשכן – הכרטיסים לא יקרים. אני מזמין את כל הקהל למשחקים שלנו. יש הרבה אוהדי כדורסל בנתניה, והגיע הזמן שהם יחזרו לעודד אותנו. אנחנו מועדון עם הנהלה מצוינת ועירייה תומכת. אני מקווה שהשנה נראה אולם מלא".

אולי לא באים כי האולם שלכם ישן.

"זה נכון, אבל עדיין בליגה השלישית האולם שלנו הוא אחד האולמות הגדולים והאיכותיים שיש. כל מי שאוהב ספורט וכדורסל בפרט צריך להגיע למשחקים".

לסיום, אתה כבר חושב על פרישה?

"בוא נעלה ליגה ואז נחשוב על זה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות